امام جمعه چرام:
امام جمعه چرام : در همه جای دنیا بر روی صنعت گردشگری و توریست سرمایه گذاری میکنند اما متاسفانه در شهرستان ما اداره اوقاف متولی بقاع متبرکه و مساجد جمع و به شهرستان همجوار منتقل میشود.
کد خبر: ۶۹۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ 04 January 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدازچرام،حجت الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه شهرستان چرام یکی از قطب های صنعت توریسم در استان است،اظهار کرد: توریست هایی از استان ها و شهر های همجوار برای زیارت بقاع متبرکه در شهرستان چرام حضور پیدا می کنند،امام زاده علی وامام زاده بی بی رشیده وسایر امام زادگان این ظرفیت خوب حضور گردشگر را به شهرستان عطا کرده است.
امام جمعه چرام،عنوان داشت: در همه جای دنیا بر روی صنعت گردشگری وتوریست سرمایه گذاری میکنند اما متاسفانه در شهرستان ما اداره اوقاف متولی بقاع متبرکه و مساجد جمع و به شهرستان همجوار منتقل میشود.

وی،افزود: حقیقتا با هیچ توجیهی قابل قبول نیست و این یک توهین آشکار به مردم است که باید برای یک مهر هیات امنای مسجد یا امام زادگان و سایر امور مربوطه، به شهر همجوار مراجعه کنند.
حجت الاسلام افشار،ادامه داد: مردم  در مراجعه حضوری و تلفنی از این تصمیم اشتباه  اظهار گلایه کردند  که ناراحتی و گلایه آنها درست است،این چه تصمیمی است،پیشنهاد میکنیم به مسولین محترم اگر برای صرفه جویی یا نبود منابع مالی اداره اوقاف را جمع کردید ؛ سایر ادارات را هم جمع کنید و به شهر های همجوار ببرید. 

اگر منابع مالی ندارید همه ادارات چرام را تعطیل کنید


وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دبیرکل جهاد اسلامی بار دیگر بر پیروزی فلسطین و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی با افزودن این بشارت که فلسطینی‏ها در تل آویو تشکیل دولت خواهند داد ، تاکید کرد : ایشان نشانه‏ های این پیش بینی را علاوه بر وعده الهی و آیات قرآن، شواهد و قرائن موجود در عرصه فلسطین و اسرائیل اعلام کرده و شرط پیروزی فلسطین و نابودی اسرائیل را ادامه مقاومت در شرایط فعلی معرفی کردند و فرمودند"بحمدلله این مقاومت در میان مرم فلسطین وجود دارد". 
  وی،افزود: سه نشانه بارز فروپاشی رژیم صهیونیستی که تحقق این سخن رهبر معظم انقلاب در ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ که فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید ، عبارتند از:
۱ ) خیزش مردمی فلسطینیان که خصوصا در مقاطع انتفاضه اول (سال ۱۹۸۷) و انتفاضه دوم (انتفاضه مسجد الاقصی در سال ۲۰۰۰) به اوج رسید و رژیم صهیونیستی را دچار تزلزل کرد .
۲) جنگ‏های غزه شامل جنگ ۲۲ روزه (۲۰۰۹)، ۸ روزه (۲۰۱۲) و ۵۰ روزه (۲۰۱۴) و حمله اخیر که بیش از دو روز به طول نینجامید. 
خطیب جمعه چرام،گفت: در این جنگ‏های نامتقارن مقاومت اسلامی فلسطین با دستیابی به فن آوری تسلیحات جدید به ویژه توانمندی موشکی، موفق به تغییر معادلات نظامی و امنیتی شد و قدرت مقاومت را به رخ اشغالگران صهیونیستی و حامیان غربی آن‏ها کشید.
وی،تصریح کرد: بحران داخلی و مداوم در رژیم صهیونیستی که به دنبال حمله ناکام اخیر ارتش اسرائیل در منطقه خان یونس در نوار غزه بار دیگر خود را نشان داد و با استعفای چند وزیر، دولت بنیامین نتانیاهو از هم پاشید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
والله راست میگی.اینا فقط دروغ چیزی نه بلدند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار