کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس آخرین پیش بینی های فصلی،دی ماه تا اوایل بهمن بارش در استان بیش از نرمال بلند مدت است و در ماه های بهمن ، اسفند و فروردین ...
کد خبر: ۶۹۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸ 04 January 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اوایل خرداد ماه امسال بود که خبری بر روی سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد با تیتر "یک گزارش امیدوار کننده هواشناسی ، اگر "جنب حاره" ای نباشد! " که به یکی از پربازدیدترین اخبار مربوط به هواشناسی کشور و مرورگر گوگل تبدیل شد. ادامه این پیش بینی برای ماه های پیش رو امیدواری برای داشتن سال آبی خوب را نوید می دهد.
آخرین اطلاعات از سامانه های بارشی کهگیلویه و بویراحمد تا فروردین 98
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس آخرین پیش بینی های فصلی،دی ماه تا اوایل بهمن بارش در استان بیش از نرمال بلند مدت است.
وی تصریح کرد: در ماه بهمن بارش در حد نرمال، در ماه اسفند بارش در استان کمتر از نرمال، در فروردین بارش بیش از نرمال پیش بینی شده است.
بهره مند با بیان اینکه احتمال تغییرات جوی وجود دارد افزود: اداره کل هواشناسی استان به صورت روزانه نقشه های آینده را رصد کرده و درصورت هرگونه تغییر اطلاع رسانی می شود.
یک سامانه جدید روز یکشنبه وارد استان می شود
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: بررسی نقشه های امروز نشان می دهد که یکشنبه بعد از ظهر با ورود سامانه بارشی جدید آسمان استان ابری به تدریج همراه با بارندگی خواهد بود.

ولی بهره مند به ایرنا گفت: فعالیت این سامانه تا روز دوشنبه عصر ادامه خواهد داشت.
اما کارشناسان هواشناسی کشوری هم در خصوص جزئیات این سیستم توضیح داده اند استان هایی که در سیستم جدید بارش دارند عبارتند از کرمانشاه ، کردستان ، ایلام ، جنوب زنجان ، همدان ، لرستان شرق و شمال خوزستان  کهگیلویه‌وبویراحمد ، چهار محال‌ و‌ بختیاری جنوب و غرب آذربایجان غربی ارتفاعات البرز مرکزی.
 
کدام استان ها از سیستم جدید ، باران دریافت می کنند / آخرین اطلاعات از سیستم های بارشی کهگیلویه و بویراحمد تا فروردین 98
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار