کد خبر: ۶۹۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 05 January 2019
امام جمعه دیشموک گفت: مسؤولان جهاد کشاورزی پروژه‌های نیمه کاره آجم و دلی را به اتمام برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از دیشموک حجت‌الاسلام علی اکبر راوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی به بیانات مقام عظمای ولایت در دیدار با دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در رابطه با پیروزی قطعی ملت فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی سخن به میان آورد و گفت: مردم فلسطین در تل آویو تشکیل حکومت می دهند و این وعده الهی است که در قرآن آمده و حتما مردم فلسطین طبق قرائن موجود بر رژیم غاصب صهیونیستی پیروز و تشکیل حکومت می‌دهند.

وی افزود: تداوم بحران در بین اعضای کابینه دولت رژیم صهیونیستی در پی شکست از حمله به خان یونس و استعفای چند نفر از وزرای دولت صهیونیستی مبین همین امر است که مردم مظلوم و مقاوم فلسطین راه مقاومت و پیروزی را یاد گرفتند و حتما آینده از آن مردم مسلمان و مظلوم فلسطین است.

خطیب نماز سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به انتصاب آیت الله آملی لاریجانی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با انتصاب ایشان مسئله اجرای تغییرات اساسی و محتوایی و ساختاری است که آیت الله آملی لاریجانی با تجربه و سوابق خوبی که دارند می توانند این مهم را محقق کنند.

امام جمعه شهر دیشموک در رابطه با قرار گرفتن در آستانه 40 سالگی انقلاب گفت: نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس مدعی شدند که انقلاب اسلامی ایران همچون زلزله‌ای لرزه بر اندام جهان می اندازد و طبق نظر یکی از جهان شناسان و نظریه پردازان غربی، انقلاب اسلامی توجه جهان و مردم دنیا را به اسلام جلب که نمونه آن شیخ زکزاکی و شیخ عیسی قاسم‌هاست.

حجت‌الاسلام علی اکبر راوند در رابطه با تحولات سوریه گفت: تحولات جدید سوریه برگ برنده و پیروز گروه‌های مقاومت و ارتش و نیروهای مردمی سوریه را دارد که همین امر باعث خروج نیروهای آمریکایی از سوریه خواهد شد و کشورهایی که با حمایت داعش آتش جنگ را در سوریه برافراشتند در صدد ایجاد سفارت مجدد در خاک سوریه هستند که همین امر نشان دهنده پیروزی ملت سوریه است.

راوند با اشاره به سالروز تشکیل جهاد کشاورزی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان نهاد به تعطیلی پروژه آجم و پروزه پمپاژ آب دلی- اسفندان اشاره کرد و گفت: با وجود اختصاص بودجه به پروژه آجم متاسفانه هزینه بیت المال رها شده و هیچ گونه نظارتی در آنجا وجود ندارد و در خصوص پروژه پمپاژ آب به روستاهای دلی-اسفندان بودجه مناسب اختصاص داده نشد که جا دارد مسئولان زیربط در زمینه نظارت بر پروژه آجم و تخصیص بودجه مناسب بر پروژه پمپاژ آب دلی-اسفندان اقدام کنند.

راوند با اشاره به مسئله کشف حجاب توسط حکومت رضاخانی آن را مصداق تحقیر زنان و دختران مسلمان جامعه آن زمان و ایجاد آسیب های اجتماعی دانست.

وی با یادآوری حماسه 19 دی مردم قم آن را حرکتی اثرگذار و آگاه  بخش در جهت حمایت از امام خمینی(ره) و مقابله با پروژه ساواک در جهت تحقیر کردن امام امت دانست و توطئه ساواک توسط حرکت مردم قم خنثی شد.

خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به سفر مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان به بخش گفت: خدمات خوبی در زمینه مسائل فرهنگی و تخصیص امکانات فرهنگی به بخش دیشموک انجام شده که جا دارد از زحمات مدیرکل محترم و همکاران نهایت تقدیر را داشته و از ایشان درخواست تاسیس نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیشموک را خواستارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار