اولین رویداد ایده پردازی و کارآفرینی مشاغل روستایی “در شهرستان لنده” به همت بنیاد علوی و با همکاری دانشگاه خوارزمی مشاور توان افزایی طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده برگزار میشود.
کد خبر: ۶۹۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 05 January 2019

اولین رویداد ایده پردازی و کارآفرینی مشاغل روستایی “در شهرستان لنده” به همت بنیاد علوی و با همکاری دانشگاه خوارزمی مشاور توان افزایی طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده برگزار میشود.

اولین رویداد ایده پردازی مشاغل روستایی در استان کهگیلویه وبویر احمدبه گزارش تابناک به نقل از سایت خبری لنده، دکتر اصغر طهماسبی مجری طرح توان افزایی شهرستان لنده در خصوص این رویداد کارآفرینی گفت: رویداد ایده پردازی و نمایش ایده های کسب و کار با ایجاد محیط مناسب برای تبادل نظر و جریان اطلاعات و فراهم نمودن بستر رقابت سالم بین مشارکت کننده گان، از اهیمت و جایگاه ویژه ای در زمینه سازی ، ظهور و بلوغ ایده ها مشاغل جدید، نوآور و خلاق ایفاد نموده و در سالهای اخیر در مراکز استانها و شهرهای بزرگ مورد استفاده قرار گرفته است، لذا بنیاد علوی با همکاری دانشگاه خوارزمی مشاور توان افزایی طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده در نظر دارد برای اولین بار در کشور رویداد ایده شوی مشاغل روستایی را در شهرستان لنده بکار ببندد.
ایشان افزودند: ما بر این باوریم که برای دست یافتن به توسعه پایدار و ایجاد اشتغال باید علم روز و اندیشه های ناب را درهم آمیخته و ایده های علمی را برای اجرا در شهرستان لنده مورد توجه قرار داد.
وی خاطرنشان کرد: این شهرستان با داشتن توان بالای کشاورزی،صنایع دستی، گردشگری، تولیدی و خدماتی درروستاهای خود ظرفیت لازم جهت ایجاد اشتغال وارتقای کیفیت زندگی ساکنین خود را دارا می باشد و برگزاری این رویداد اختصاصی می تواند در این روند تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارائه ایده ها تا ۱۷ دیماه ۱۳۹۷ خواهد بود، گفت؛ شرکت در همایش برای عموم آزاد است و علاقمندان میتوانند فرم ثبت نام را به یکی از روش های یاد شده تا روز دوشنبه ۱۷ دیماه به دفتر بنیاد تحویل دهند، بعد از بررسی اولیه افراد منتخب برای شرکت در همایش دعوت خواهند شد.

محل تحویل فرم های ثبت نام-دفتر بنیاد علوی در لنده، گروه های تسهیگری و صندوق های آبادانی وپیشرفت شهرستان می باشد.

اولین رویداد ایده پردازی مشاغل روستایی در استان کهگیلویه وبویر احمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار