در پی بازدید بازرسان اتاق اصناف صورت گرفت :
عضو شورای آرد و نان شهرستان : در این بازدید یکی از نانوایی ها شهر چرام به دلیل تخلفات صورت گرفته ،قطع سهمیه شد.
کد خبر: ۶۹۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱ 05 January 2019

تابناک کهگیلویه و بویراحمد / مهمترین خبرهای روز در کل کشور و به تبع ان در کهگیلویه و بویراحمد مربوط به تخلفات بازار است که هر روزه گزارشات مختلفی در این خصوص منتشر می شود . یک روز بحث از بازار گوشت است و یک روز بحث از بازار نان !
در این وضعیت آشفته عده ای هم سوء استفاده کرده و گاها باعث مضاعف شدن نارضایتی ها می شوند که البته اعتقاد بر این است نظارت مستمر و جدی بازرسان می تواند تا حدودی زیادی جلوی سوء استفاده ها را بگیرد.
برخی تخلفات نانوایی ها باعث شده است که بازرسان نهایت تلاش خود را بنمایند تا از آشفتگی و سوء استفاده بیشتر جلوگیری نمایند. بر همین اساس ، بازرسان اتاق اصناف شهرستان چرام و کهگیلویه طی بازدیدی مشترک به سراغ نانوایی های شهر چرام رفتند.
بنابر این گزارش بازرسی مشترک اتاق  اصناف شهرستان چرام و  اداره صنعت معدن و تجارت کهگیلویه از واحد های صنفی نانوایان شهرستان چرام صورت گرفت .
مسئول واحد بازرسی اتاق اصناف چرام در حاشیه این بازدید به خبرنگار تابناک گفت : در این بازدید به نانوایی ها اعلام شد که وزن چونه برای نان تافتون ۲۱۰ گرم و قیمت آن ۲۲۰ تومان می باشد.
ایوب نوروزی افزود : همچنین اعلام شد وزن نان لواش زنبوری ۱۸۰ گرم و با قیمت ۱۸۰ تومان توزیع شود .
نوروزی با اشاره به برخی تخلفات دیگر در برخی نانوایی ها ، اعلام شد که هیچ نانوایی حق فروش پلاستیک در نانوایی را ندارد و در صورت مشاهده برخورد جدی خواهد شد .
عضو شورای آرد و نان شهرستان در توضیح این تصمیم گفت : تعدادی از شهروندان نسبت به کم کردن دو نان از طرف نانوایی برای هزینه این پلاستیک ها شکایت داشتند. بنابراین به نانوایی ها اعلام شد که حق فروش پلاستیک راندارند.
نوروزی در ادامه افزود : در این بازدید یکی از نانوایی ها شهر چرام به دلیل تخلفات صورت گرفته ،قطع سهمیه شد.
وی در پایان گفت : از شهروندان عزیز می خواهیم که در صو رت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره تلفت ۰۷۴۳۲۳۶۴۸۵۰ و ۱۲۴ گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار