مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سه روز گذشته بیش از 80 میلیارد ریال از سهم مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های مناطق روستایی و عشایری واریز شده است.
کد خبر: ۶۹۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۷ 06 January 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی غفاری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این اعتبار از محل درآمد‌های وصولی مالیات بر ارزش افزوده در استان تامین و پرداخت شده است.
وی افزود: با احتساب این پرداختی از ابتدای امسال تاکنون 875 میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و دهیاری های روستایی و عشایری در استان واریز شده است.
غفاری با بیان اینکه اعتبار روستا‌ها و مناطق عشایری نیز به حساب فرمانداری‌ها واریز شده است ،افزود: پرداخت مالیات بسترساز مشارکت مردمی در توسعه، عمران و آبادانی جامعه خواهد بود.
وی با بیان اینکه بسیاری از بخش‌ها از جمله کشاورزی، گردشگری، فرهنگی و ورزشی از پرداخت مالیات معاف هستند اضافه کرد: معافیت‌های مالیاتی این بخش‌ ها منوط به ارائه اظهار نامه مالیاتی است.
مدیر کل امور مالیاتی گفت: سال گذشته نیز820 میلیارد ریال از محل درآمد‌های حاصل از دریافت مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها، دهیاری‌ها و مناطق عشایری استان واریز شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار