کد خبر: ۷۰۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 07 January 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / یک گروه 98 نفره از کوهنوردان شهرستان های چرام و کهگیلویه به بالای کوه "میلک" شهر چرام صعود کردند.
مسئول هیئت کوهنوردی شهرستان چرام گفت : به مناسبت هماهنگی گروه های کوهنوردی چرام و شهرستان کهگیلویه صعود به کوه میلک ارند چرام با حضور ۹۸ کوهنورد و به میزبانی شهرستان چرام انجام شد .
کاظم پور افزود : این صعود که از ساعت شش صبح و از محل امام زاده امیر یوسف در نزدیکی روستای "آرند" شروع گردید بعد از ساماندهی و مشخص شدن مسیر و گذر از گردنه های زیبا و دیدن مناظر طبیعی ساعت ۱۰ صبح جهت صرف صبحانه و استراحت توقف کوتاهی انجام شد و سپس شروع و حرکت و ساعت ۱۳ هدف مورد نظر فتح و ساعت ۱۵ در محل امام زاده به پایان رسید .
وی گفت : از کوهنوردان شهرستان کهگیلویه ، گروه های ازاد کوهنوردی چرام ، جهت همکاری و همراهی در برگزاری این صعود تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم این همبستگی دربین گروه ها ، خانواده کوهنوردان را به بالا ترین اوج پیشرفت  برساند.
کاظم پور در پایان گفت : از همین جا اعلام می گردد گروه کوهنوردی شهید کاظم پور قصد دارد روز جمعه صعود کوه پهن و پهنا لیلی را انجام دهد که از همه گروه های محترم دعوت به  عمل می اید .
ابراهیم کرمی ، هماهنگ کننده همایش و مدیر گروه آزاد صبا چرام (بانوان) گفت : در این همایش کوهنوردی گروهای آزاد ساورز چرام به سرپرستی آقای گرامی فرد ، گروه آزاد چویل به سرپرستی آقایان رضوی جو و احمدی ، گروه یاران کوهستان به سرپرستی اقای پرنیانی و گروه کوهنوردی سوق به مدیریت و رهبری آقای احسان تقی زاده ، حضور داشتند.
کرمی در پایان از همه ی گروه ها و اعضای این گروه ها که در این همایش شرکت کردند تقدیر نمود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار