کد خبر: ۷۰۰۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ 06 January 2019
اولین شگفتی جام ملت‌های 2019 در دومین بازی رقم خورد و اردن موفق شد با یک گل برابر استرالیا به برتری برسد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی استرالیا که یکی از پُر افتخارترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شود، در نخستین بازی جام ملت‌های 2019 به مصاف اردن رفت  امیدوار بود با کسب پیروزی، شروع مقتدرانه‌ای در این رقابت‌ها داشته باشد و از همین ابتدا برای دیگر مدعیان خط و نشان بکشد، اما آنها در این دیدار غافلگیر شدند و نتوانستند برابر شاگردان ویتال بورکلمانز که با برنامه کار می‌کردند، نتیجه بگیرند و در نهایت شکست خوردند.
 
اولین شگفتی جام ملتهای آسیا رقم خورد

تیم ملی اردن که امیدوار بود همانند بحرین که شب گذشته امارات میزبان را متوقف کرده بود، امروز از استرالیا امتیاز بگیرد ولی آنها نه تنها به مساوی رضایت دادند، بلکه با نمایش منطقی و زدن گل توسط انس بنی یاسین در دقیقه 26 به گل برسند و با ایستادگی تا پایان مسابقه و به ویژه عکس‌العمل‌های خوبی که عامر شفیع داشت، به پیروزی دست پیدا کنند.

جام ملت‌های آسیا - امارات 2019 ؛ گروه B
یکشنبه: 97/10/16 ؛ ساعت 14:30
استادیوم: هزاع بن زاید- العین
داور: احمد ابوبکر الکاف(عمان)؛ کمک‌ها: ابوبکر سلیم العمری و رشید حامد علی؛ داور چهارم: طالب سالم المری(قطر)/ کمک داوران پشت دروازه: عبدالرحمن الجاسم(قطر) و خمیس محمد المری.

تیم ملی استرالیا

متئو رایان، میلوس دجنک، ترنت سینسبوری، جاش ریزدون(46- رایان گرانت)، عزیز بهیچ، مارک میلیگان، ماسیمو لونگو(75- جکسون ایروینه)، تام روجیچ، آور مابیل، رابی کروزه(55- کریس ایکونومیدیس) و جیمی مکلارن.
سرمربی: گراهام آرنولد

تیم ملی اردن

عامر شفیع، انس بنی یاسین، طارق خطاب، فراس شلبایه، سالم العجالین، سعید مرجان(90- احمد سمیر)، بهاء عبدالرحمن، خلیل بنی عطیه، موسی التعمری(72- بهاء فیصل)، یاسین البخیت(87- احمد عرسان) و یوسف الرواشده.
سرمربی: ویتال بورکلمانز

اخطار

ترنت سینسبوری(29) از استرالیا

موسی التعمری(51) از اردن

شرح گل

استرالیا صفر - اردن 1 (دقیقه 26: انس بنی یاسین): بهاء عبدالرحمن کرنر را کوتاه کار کرد و به موسی التعمری پاس داد که ارسال سرضرب و پای چپ او را انس بنی یاسین با ضربه سر تماشایی که به زیر طاق دروازه برخورد داشت، تبدیل به گل کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار