تاجگردون با انتشار پیامی اینستاگرامی سعی کرده است از مدیرانی که سخنگوی دستگاه قضایی نام آنان را برده است حمایت کند البته فقط از همشهری هایش نه از همه مدیران نام برده شده استان!
کد خبر: ۷۰۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶ 07 January 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امروز در لیست اعلامی مفسدان و متخلفان دستگاه قضایی ، متاسفانه تعداد زیادی از مدیران کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند که باعث نوعی سرخوردگی عمومی در استان شد. هر چند اعلام اسامی مدیران متخلف استان در کنار اسامی مفسدان بزرگ کشور باعث بزرگتر نشان دادن تخلف این افراد بیش از آنچه که هست ، بود اما نکته مهمی در لیست اعلامی استان وجود دارد و آن اینکه اکثر این افراد متاسفانه از حوزه انتخابیه غلام رضا تاجگردون و از نزدیکان سیاسی و مورد حمایت این نماینده هستند! با وجود اقدامات مغرورانه و تخلفات بی محابای مدیران منتسب به تاجگردون و حمایت های وی از این مدیران ، پیش بینی چنین روزی ، چندان سخت نبود.
متاسفانه این نماینده با نفوذ و قدرتمند استان بیش از آنچه که لازم بود وارد حواشی شده است که اهم آن به واسطه حاشیه هایی بوده که از جانب مدیران مورد اعتمادش بوجود آمده است. لازم به توضیح است این تعداد مدیران همه ی مدیران متخلف استان که باز هم از حوزه انتخابیه غلامرضا تاجگردون بوده اند و به نحوی توانسته اند از چنگ دستگاه قضایی بگریزند، نیست. در تخلفات این مدیران از انحراف بودجه به سمت شهرستان هایی خاص تا تخلف در بکارگیری غیرقانونی نیرو در دستگاه ها بوده است . 
موضوع مهمتر اینجا است که غلام رضا تاجگردون به عنوان نماینده باید پیگیر تخلفات و نظارت بر کار مدیران باشد اما متاسفانه به شدت از این گونه مدیران دفاع می کند و در تایید احکام اخیر قضائی هم سعی کرده است به نحوی حامی آنان باشد.
تاجگردون با انتشار پیامی اینستاگرامی سعی کرده است از مدیرانی که سخنگوی دستگاه قضایی نام آنان را برده است حمایت کند البته فقط از همشهری هایش نه از همه مدیران نام برده شده استان!
 
نکته منفی احکام شلاق مدیران برای تاجگردون / واکنش رئیس کمیسیون بودجه مجلس به اعلام اسامی همشهری هایش در کنار سلاطین دزد
 
واکنش رئیس کمیسیون بودجه مجلس به اعلام اسامی همشهری هایش در کنار سلاطین دزد
امروز در خبري آمد كه قوه قضاييه توسط جناب آقاي اژه اي برخي احكام در خصوص برخي از مديران كشور را كه مشكل مالي دارند به اسم نام بردند. فارغ از هر نوع نگاه سياسي كه داشته باشيم اين چند نفر اعلام شده از شهر من بدليل تخلف نه چندان بزرگ اداري به عنوان افراد مشكل دار اقتصادي مطرح شدند. اقاي زينل زاده شهردار پاكدست شهرم كه چند سال خدمت صادقانه داشتند' عليرضا پناهپوري انسان شايسته و پاكدستي كه فقط يك امضاء براي جابجايي يك اعتبار از دستگاهي به دستگاه ديگر داشت و دكتر جعفر گوهرگاني كه سي سال از خدمتش ذره اي آلودگي مالي نداشتند و به زعم مسئولين محترم قضايي تخلف در جذب نيرو داشتند. آقايان محترم مسئولين محترم قضايي درست است كه اين روزها هر گوشه يك اتفاق خاص صورت ميگيرد ولي خدايي موضوع آقايان نه اختلاس است و نه حيف و ميلي بوده بلكه براي انجام كاري يك تخلف انجام داده اند كه البته حتما بايد اداء كنند ولي آيا شايسته است در كنار اين سلاطين دزد اين انسانهاي شايسته هم رديف شوند. لطفا رافت، عدالت و آبروي انسانها را ببينيد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
نتیجه کاشتن مدیران تاجگردنی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اسفبار تر از اینهاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
اي كاش به مشكلات شخص ايشان هم رسيدگي قضايي مي شد!
ناشتاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
سلام.به نظر میاد قوه قضائیه اشتباهی این افراد رو بازداشت و محاکمه کردند باید به جای اونا آقای تاجگردون رو به جاشون شلاق میزدند
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
همه با هم شریک هستن گربه حیا را از صاحب خونه می اموزه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
خدا لعنت کنه نماینده ای رو که از قدرتش برای حمایت مفسدان خائن استفاده می کنه ،ما که غیر حسرت کاری از دستمون بر نمیاد سپردیم به خون جونای شهید استان غارت زده
پاتاوه دنا مارگون سادات محمودی لوداب زیلایی کهگیلویه و بویراحمد
|
Canada
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
بودجه و اعتبار شهرستان های مظلوم و محروم و ضعیف بویراحمد و دنا را پایمال می کنه و به سمت گچساران میره به دلیل نفوذ و لابی و قدرت .حق مردم زیلایی و سادات محمودی خوردن نداره.دراین مناطق مردم از فقر خودکشی می کنند.جاده ندارند.سو تغذیه دارند.پزشک و ورمانگاه ندارند.راه درست و اساسی ندارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار