کد خبر: ۷۰۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵ 07 January 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد امروز و با توجه به بارش ها و لغزندگی جاده ها آمار تصادفات هم افزایش یافت.
پنج مصدوم در تصادف دو خودروی پژو ۴۰۵
در پی برخورد دو خودروی پژو ۴۰۵ در شهرستان دهدشت ۵ نفر مصدوم شدند.
جلال پوران فرد عنوان کرد: این حادثه در ساعت ۱۴ و ۲۲ دقیقه امروز دوشنبه ۱۷ دی ماه ۹۷ در شهرستان دهدشت به وقوع پیوست که پنج مصدوم در پی داشت
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه بلافاصله با اعلام این خبر به مرکز پیام دهدشت دو آمبولانس از منطقه شهری دهدشت به محل حادثه اعزام شد افزود: چهار نفر توسط ماشین شخصی به بیمارستان انتقال داده شد و یک نفر توسط آمبولانس های اورژانس به بیمارستان امام خمینی دهدشت انتقال شد.
رئیس اورژانس و مدیرحوادث فوریتهای پزشکی  با اشاره به اینکه  با تماس با اورژانس بلافاصله بعد از چند دقیقه در محل حادثه حاضر می شود افزود مردم عزیز در هنگام تصادف حتی الامکان مصدوم را جابجا نکنند و تا حضور عوامل امدادی حوصله به خرج دهند از دست زدن به مصدوم خود خودداری کنند چون که صدمات وارده به مصدومین حادثه  به هر صورت که باشد با برخورد نامناسب تشدید می‌شود و ممکن است باعث معلولیتهای دایمی و مرگ شودکه بعدها دیگر قابل جبران نباشد.
دو مصدوم بر اثر برخورد  سه سایپا در محور یاسوج به اصفهان
 در پی برخورد ۳ سایپا در نزدیک تونل شمار۸ محور یاسوج به اصفهان ۲ نفر مصدوم شدند.
جلال پوران فرد عنوان کرد: این تصادف در حوالی ساعت ۱۵ امروز بعدازظهر دوشنبه ۱۷ دی ماه ۹۷ به وقوع پیوست که دو مصدوم در پی داشت.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد  در جزئیات این  تصادف  عنوان کرد:  تصادف اول برخورد سایپا با سایپا رخ داد  با ۱ مصدوم که  بلافاصله تصادف دوم بعلت لغزندگی جاده نیز سایپای دیگر  منحرف شدو با یکی از سرنشینان سایپای تصادف صحنه حادثه   برخورد کرد.
وی نیز اذعان کرد: هردو مصدوم صحنه حادثه بعداز اقدامات درمانی بی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال دادند.
 
سه تصادف با ۱۲ مصدوم / دو پژو با هم برخورد کردند و ۳ سایپا باهم + تصویر

پنج مصدوم در بی تصادف دو خودروی تیگو و وانت پیکان
جلال پوران فرد عنوان کرد: در پی برخورد دو خودروی تیگو و وانت پیکان در مسیر  یاسوج به شیراز روستای گنجگون پنج نفر مصدوم شدند.
 وی افزود هر پنج مصدوم این صحنه حادثه بعد از خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های اورژانس تنگسرخ  سه نفره به بیمارستان شهید بهشتی و ۲ نفر در  صحنه حادثه مداوای سرپایی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار