کد خبر: ۷۰۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ 07 January 2019
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پنجمین ملاقات مردمی رسمی خود، پای صحبت‌ها و درد دل جمعی از شهروندان نشست و با حضور معاونان خود و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی به مشکلات آنها رسیدگی کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی محمد احمدی امروز دوشنبه در دیدار خود با تعدادی از مردم استان از شهرها و روستاهای نزدیک، به درخواست‌ها، پیشنهادها و شکایات‌های آنان گوش کرد و دستورهای لازم برای رفع مشکلات مطرح شده را به مدیران دستگاه‌های اجرایی صادر کرد.

جمعی از معاونان و مدیران کل استانداری و نهادهای دولتی مستقر در استان نیز استاندار را در این دیدار همراهی و دستورهای صادر شده از سوی مدیریت ارشد استان را برای رفع مشکلات مراجعان پیگیری کردند.

احمدی در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حل مشکلات مردم از تاکیدات دولت است و این مهم همواره در دستور کار مسئولان قرار دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برگزاری این دیدارهای چهره به چهره را وظیفه خود می‌دانیم و امید است بتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم را باز کنیم.

وی بیان کرد: مباحث و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان بیشتر در زمینه‌های سرمایه گذاری، تولید،کشاورزی، مشکل با دستگاه‌های اجرایی، بهداشت و درمان و بیکاری بود.

احمدی خاطرنشان کرد: برای تسریع در رفع این مشکلات برخی از این مطالبات را به صورت تلفنی پیگیری و دستورات لازم برای حل آن در کمترین زمان ممکن صادر شد.

وی گفت: توجه به خواسته‌های مشروع و به حق مردم و ارتباط مستقیم با آنان و ارائه پاسخ به درخواست‌های آنها موجب جلب رضایت مردم از مسئولان می‌شود.

احمدی تصریح کرد: بدون شک دیدار رو در رو مردم با مسئولان موجب شفاف‌سازی بهتر مسائل شده و امید است با برنامه ریزی اصولی فرصت‌های مناسبی برای رفع این مشکلات فراهم شود.

گفتنی است استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ۵  ساعته پاسخگوی مشکلات ۲۲ نفر از مردم استان بود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار