جمع شدن کلکسیونی از تحصیلکردگان با رشته ها و درجات متفاوت علمی اما این دستگاه را در برنامه ریزی برای برخی از اقدامات ساده و معمولی دچار مشکلاتی عمده می کند تا جایی که به قیمت عزل و نصب های اجباری و فوریتی تمام می شود!
کد خبر: ۷۰۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹ 09 January 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / مهدی مرادی ، دانشگاه علوم پزشکی شاید یکی از مهمترین دستگاه هایی است که تعداد زیادی از عوامل اجرایی آن دارای سطح سواد بسیار بالایی هستند به گونه ای که در این دستگاه به هر کسی برسید یا واژه دکتر بکار برده می شود یا مهندس! جمع شدن کلکسیونی از تحصیلکردگان با رشته ها و درجات متفاوت علمی اما این دستگاه را در برنامه ریزی برای برخی از اقدامات ساده و معمولی دچار مشکلاتی عمده می کند تا جایی که به قیمت عزل و نصب های اجباری و فوریتی تمام می شود!
ناتوانی این همه دکتر در پاسخ به یک سوال ساده!
یکی از موارد چالش بر انگیز این روزهای دانشگاه علوم پزشکی استان مربوط به اعلام نتایج نهایی یک آزمون است ! بکارگیری نیروهای شرکتی که در اصل یک اقدام پیمانکاری است و خود پیمانکار باید با توجه به نیاز پیمان اقدام به بکارگیری نیرو کند نهایتا با دخالت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی به رقابتی نفسگیر و پر چالش تبدیل شد به گونه ای که هنوز و پس از گذشت حدود یکسال ، نتایج آزمون آن در هاله ای از ابهام قرار دارد و اکنون همه ی مسئولین این دانشگاه از پاسخ دادن به این سوال ساده که " نتایج آزمون شرکتی دانشگاه علوم پزشکی کی اعلام می شود؟" درمانده اند!
تابناک کهگیلویه و بویراحمد از ابتدا سعی کرد بدون از حاشیه به موضوع ورود کرده و بطور منصفانه فضای رسانه را در اختیار پذیرفته شدگان آزمون و البته معترضان از یک طرف و مسئولین دانشگاه از طرف دیگر قرار دهد . انتشار مصاحبه های متعدد با مسئولین دانشگاه و انتشار نظرات مخاطبان و معترضان تاکنون به نتیجه مطلوب نرسیده است هر چند مسئولین دانشگاه در مصاحبه های رسمی و غیر رسمی خود بر اعلام نتایج نهایی تصریح دارند اما ترس برخی قبول شدگان و گاها یاس آنان از این همه تاخیر باعث شده است که مخاطبان به صراحت از تابناک تقاضای پیگیری موضوع را داشته باشند که برخی از این نظرات مخاطبان در ادامه مطلب منتشر خواهد شد.
ریاست دانشگاه علوم پزشکی سعی کرد از ابتدا با برگزاری یک آزمون غیر ضرور به باور خود ، جذب نیرو های شرکتی که قانونا و قاعدتا باید توسط پیمانکار برنده مناقصه یا مزایده صورت می گرفت را طبق ضوابط استخدام های پیمانی و رسمی انجام دهد تا به قول دکتر ایلامی با توجه به تقاضای زیاد کار این ظرفیت به صورت رقابتی بین متقاضیان قرار داده شود که البته باید منصفانه سخن گفت و این ایده را در شرایطی که اجباری هم وجود نداشت ، تحسین کرد. اما ادامه ماجرا و اتفاقات در برگزاری آزمون و پس از آن نشان از نوعی سهل انگاری رئیس دانشگاه و سوء استفاده برخی دیگر از مسئولین دانشگاه از شرایط دارد که با وجود گذشت چندین ماه هنوز نتایج نهایی و زمان کارگیری شفاف نیست!
دلیل تاخیر چیست؟
در حالی که در آخرین اطلاع رسانی رسانه ای پذیرفته شدگان نهایی بر روی خروجی رسانه ها قرار گرفته بود اما تعلل چندین ماهه در بکارگیری نیروها باعث بدگمانی هایی در میان پذیرفته شدگان شد. پیگیری های تابناک نشان از این دارد که در واقع دلیل این همه تاخیر که در همین زمان معاونت منابع دانشگاه هم برکنار شد ، شرایط به گونه ای بوده است که شخص دکتر ایلامی (ریاست دانشگاه) نسبت به تغییر در نتایج برخی افراد مشکوک شده و شخصا به موضوع ورود کرده است تا به باور خود تا آنجاییکه اطلاعات و مستندات موجود است ، حق کسی ضایع نشود.
در همین خصوص یکی از اقدامات خوب توسط رئیس دانشگاه انجام گرفت و مدیریت ، معاونت منابع دانشگاه را به شخصی سپرد که تاکنون وجهه خوبی در میان پرسنل این دانشگاه داشت. دکتر غلام نژاد در بدو ورود خود و بنابر مستنداتی که به دست تابناک رسیده است تلاش های زیادی برای کنترل برخی مشکلات در خصوص استخدام ها داشته است اما واقعیت این است که تا نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد!
به نظر می رسد پس از ورود دکتر ایلامی به موضوع نتایج آزمون شرکتی ها در این اواخر ، حال این غلام نژاد است که وارد پروژه به سرانجام رساندن تحقیقات پنهان سرانجام آزمون نیروهای شرکتی شده است و باید منتظر نظر وی بود.
 نتیجه نهایی کی اعلام می شود؟
متاسفانه حواشی این آزمون که به باور نگارنده بر اثر سوء مدیریت در مسیر شروع تا اکنون این آزمون بوده است ، باعث شده است که تا لحظه نوشته شدن این مطلب ، هیچگونه خبر رسمی از تاریخ قطعی اعلام نتایج نهایی نباشد اما از آنجا که تابناک به صورت خاص از طرف مخاطبان مورد سوال و البته تقاضای پیگیری موضوع واقع شده است و گاهی هم در نظرات متهم با همسوئی با مدیران دانشگاه ! ، لذا به صورت مستمر و ویژه پیگیری این خبر را در دستور کار قرار داده است و تماس های متعددی با دوایر و مسئولین و اشخاص مختلف در این دانشگاه برقرار کرده است.
آنچه که به عنوان آخرین نتایج پیگیری ها تاکنون تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد به دست آورده است به شرح زیر است: تماس های مکرر و پیگیری ها مداوم خبرنگار ما نشان از این دارد که نتایج قطعی با لحاظ همه جوانب اعتراضی و احتمال وجود حق خوری های احتمالی و بررسی این موارد ، نهایتا به استحصال اسامی نهایی منجر شده است و البته در این خصوص به نظر می رسد قبول شدگان نهایی اعلام شده در آخرین اعلام رسمی به قوت خود باقی هستند و قرار بر اعلام قریب الوقوع اسامی بوده است اما به دلیل بیماری (عارضه قلبی) معاونت منابع ، تاخیری چند روزه در اعلام نهایی نتایج صورت گرفته است و به زودی نتایج نهایی اعلام و کارهای گزینشی افراد آغاز خواهد شد.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد متذکر می شود...
لازم به توضیح است در این مدت خصوصا در چند روز اخیر خبرنگار تابناک از طرف برخی دوایر دانشگاه مورد بی مهری قرار گرفته و ضمن آگاهی بیشتر مسئولین این دوایر از دلیل پیگیری های این سایت ، از پاسخگویی طفره رفته و می روند. به هر جهت خبرنگار تابناک از تلاش های مسئولین دانشگاه برای به سرانجام رساندن موضوع تقدیر می نماید اما این نکته را هم به مسئولین این دانشگاه از رئیس تا معاونین متذکر می شود که تاخیر بیشتر در این خصوص موجب بی اعتمادی به مسئولین دانشگاه می شود لذا انتظار می رود ظرف چند روز آینده وضعیت این آزمون تعیین تکلیف نهایی شود.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
سلام خدا خبر ببینی ریاست محترم تابناک .کاش ریاست محترم علوم پزشکی هم یک هزاروم شما معرفت داشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
با تشکر از جناب مرادی عزیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
ممنون آقای مرادی و تحریریه تابناک و اون خبرنگاری که میدونم چه زجری کشیده که رفته با مسیولان دانشگاه حرف زده......والا این قریب الوقوع رو هم زیاد به ما گفتن...منتظریم...خدا کند روشنش کنن....دیگه اعتمادی نیست...خدا همشونو به راه راست هدایت کنه....
صحرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
سلام تابناک عزیز
ما بچه های درمانده قبولی ازمون شرکتی که دستمون از همه جا کوتاهه
قدردان پیگیری و زحمتای مداوم شما عزیزان هستیم
ب امید موفقیت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
لازم است بدانید که از سال ۱۳۹۶ براساس قانون ششم توسعه نیروهای شرکتی هم باید با برگزاری آزمون بکار گرفته شوند پس هنر ایلامی نبود قانونی بود که ایلامی ضایع کرد و این همه بی نظمی و حق کشی به دنبال داشت.
کاش همون پیمانکاران برابر قانون کلر نیرو می گرفتند.
بعدش هم برای سرپوش گذاشتن روی اون همه نیرویی هست که بصورت سفارشی در باشت و گچساران و بیمارستان جدید یاسوج و ستاد دانشگاه بکار گرفتند که هر روز اسامی جدیدتری هم داره در میاد.
هادی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
اگر قانونا پیمانکار باید نیرو بکار می گرفت پس ایلامی تخلف کرده که آزمون برگزار کرده ولی بنظر من در علوم پزشکی دنبال بکار گرفتن نورچشمی ها بودند و خواستند آزمون سرکاری برگزار کنند و ابتکار عمل را برای سفارش پذیری به دست خودشان بگیرند.
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
سلام
خیلی خیلی ممنون از پیگیری های تابناک
ما واقعا دیگه داریم نا امید میشیم که مسئولین بخوان سال ۹۷ کاری انجام بدن برامون، و ما مشغول به کار بشیم، من خودم به شخصه جاهای دیگه درخواست کار دادم و دارم دنبال کار میگردم چون واقعا دیگه کلافه شدیم از بیکاری و بلاتکلیفی
آخ و بخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
بشنو و باور نکن ...
ای امتحان بوی شلاق وش ایا واسه همین ترس داره اعلام نتایجش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
دستت درد نکنه اقای مردای واقعا از تحریریه تابناک کمال تشکرو قدردانی رو دارم اما کاش رییس و معاون علوم پزشکی ی صدم تابناک عزیز ب فکر ما ها بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
ممنون از شما
هم وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
اون عزیزی که قانون ششم توسعه را خونده و برگزاری این قانون را صرفا عمل به قانون میدونه نه هنر مدیریت دانشگاه .... میشه به این سوال پاسخ بدی ؟؟؟؟ چرا قانون مورد نظر شما در ادارات دیگه استان مثل کشاورزی ، آب و فاضلاب ، گاز ، برق، بانکها ، دانشگاها و .... که استخدام فله ای دارن اجرا نمیشه ؟؟؟؟؟ چرا این کار خوب دکتر ایلامی را نادیده میگیرید ... انصاف هم خوب چیزیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
با وجود همه این بحثا امیدوارم هر چه زودتر تکلیفو روشن کنند...دوستان امروز آقای خرم روز به یکی از بچه ها گفته جلسه بوده با شرکتها و قراره خود شرکتها کارهای نیروهای شرکتی رو انجام بده، بنظر شما راست میگه؟ و حرفش درسته؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
احساس میکنم شدیم وسیله سرگرمی برای مسیولان دانشگاه، بنظرم دیگه به دست به سر کردن و مسخره کردنمو عادت کردن...بنظرم هر وقت که پیش هر کدومشو میریم و برمیگردیم، پشت سرمون حسابی می‌خنده میگه چه شیره ای سرش مالیدن...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
تاریخ هنر کُردستان» منتشر شد
سرویس کردستان- کتاب «مقدمه ایی بر تاریخ هنر کُردستان و زیبایی شناسی چیا» توسط هنرمند و نویسنده کُردستانی «میکاییل رحمانی» منتشر شد.

کتاب
به گزارش کرد پرس، این کتاب در بردارنده هنر کُردستان از دوران صخره و غار تا دوران مدرن و معاصر است وهنر و هنرمندان کُرد در ایران و خاورمیانه و اروپا پرداخته است. بخشی از کتاب به مسایل زیبایی شناسی در هنر و فرهنگ کُردها اختصاص دارد.

کتاب شامل هفت فصل است. شش فصل ابتدایی به دوره های مختلف تاریخی هنر کُردستان از دوران پارینه سنگی تا دوران میانی و دوران جدید اختصاص دارد.فصل پایانی با عنوان زیبایی شناسی چیا تاریخی نبوده و به شکلی متفاوت بهماهیت هنر و فرهنگ کُردستان می پردازد.

تاریخ هنر کُردستان برای نخستین بار است که در قالب کتاب به نگارش درآمده است. همچنینکتاب به هنر و هنرمندان شهرهای حسکه، قامیشلو، سلیمانیه، دیاربکر، ماردین، سلیمانیه، هولیر، سنندج، کرمانشاه، سقز، بوکان و مریوان و حتی به جریان هنر کُردها در شهرهایی چون تهران، استانبول و دمشق اشاره می کند. جز این ها کتاب تاریخ هنر کُردستان جریان های هنری را در قالب گرایشها و جنبشهای هنری طبقه بندی کرده است. به طور کلی متن از بررسی هنر تصویریابتدای دوران پارینه سنگیآغاز می شود تا دوران مدرن و معاصر و حتی هنر سال های اخیر ادامه می یابد.

نویسنده کتاب، میکاییل رحمانی درسال 1366 شمسی در شهر سنندج متولد شد. او پروژه ها و نمایشگاه ‌های مختلفی را در زمینه هنرهای معاصر، تاسیس «سالانه هنر معاصر سنندج»، نقدهایی پیرامون نمایشگاه های عکس و نقاشی، و همچنین سخنرانی در سمینار هنر کُردستان در دیاربکر را در کارنامه خود دارد.

لازم به ذکر است توسط انتشارات رامان سخن منتشر شده است.
حبیب زاده
|
France
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
ایلامی تا الان هرکسی را بکار گرفته فقط به سفارش زورمداران بوده و برای حفظ خودش فقط به سفارش نماینده زورمدار عمل می کنه این حرفها همش بازی بوده.
سه تا معاون پشتیبانی و سه تا مدیر خدمات قربانی کرد تا دل فلان و بهمان نماینده به دست بیاره و تقصیرات گردن اونها بیندازه.
اما دیگه کارش تمومه.
کارشناس درمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
بنده خدا ایلامی زورش نمی رسه که کاری بکنه تسلیم محض نماینده هاست. این بنده خدا اصلا در حد معاون دانشگاه هم قبلا ناموفق بود.
خدا کنه که سرپرست جدید وزارت هر چه زودتر یه سرپرست هم برای یاسوج تعیین کنه دیگه قابل تحمل نیست.
هر روز اعتراضات و نارضایتی بیشتر می شه.
بزودی موج اعتراضات عمومی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
الان ای کتاب چنه اینجا در موردش صحبت کردید ؟؟اینجا در مورد نیروهای شرکتی حرف بزنید ؟؟
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
بچیل و سوالم درباره خرم روز جواب بدید لطفا...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
اره دوست عزیز اقای خرم روز اینطوری گفتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
بچه ها که هر کدومش میرن برا پیگیری فقط میرن تو پیوی هم و خبرا رو ميدن.
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
این امتحان بهانه بود همه نیروها به سفارش نماینده ها مشخص شده اند وسلام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
خدا لعنتشون کنه خدا ازشون نگذره خدا لعنتشون کنه. دیگه روانیمون کردن
رحمتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
سازمان بازرسی داره رسیدگی می کنه خدا کنه که پرونده رو بشه که بکارگیری نیروهای بیمارستان باشت باشت و بیمارستان بی بی حکیمه گچساران و ستاد دانشگاه و بیمارستان جلیل در همین یکساله بالای صد نفر هستند و صدها نفر دیگه هم با قراردادهای من درآوردی و پزشک خانواده و غیره بردن سرکار اونوقت ما را سرکار گذاشتن که آزمون چی شد چی نشد.
کرو تا دیر نوابیه باید ایلامی و شو فرار کنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
چرا این نتایج رو اعلام نمیکنن هم خیال خودشون راحت بشه هم خیال ما چقدر دیگه باید منتظر بود تا کی میخان کشش بدن بخدا گناه داریم به پیر و پیغمر گناه داریم
بدبخت حرص بخور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
هم مانه بدبخت ساده فرض کردنه...ایخان دلمو هی خش کنن و معطلمو کنن....ده هم شانس ما گند همه خرابکاریلشو درومس و آزمون ما هم ویسا....امیدوارم درستش کنن چون شکایات ما هم بزودی ایره دیوان بخاطر ای بلاتکلیفی که و سرمون آوردنه...
معترض
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
اینا همش حرف الکیه چون همه متوجه شدن که دستگاه قضایی دیگه خیلی حساس شدن رو این استان و این آزمون (این آزمون از اولش با دعوا و پارتی شروع شد و بعد اعلام نتایج ایقد شکایت شده((((( همین الانم دو برابر نیاز تو این چندتا بیمارستان ادم با پارتی و بدون ازمون رفتن سر کار بیان نتایج چی رو بزنن)))))ایقد ساده نباشین هیشکی نمیاد ی گندی رو گردن بگیره چون بعدش باید هر روز بره دادگاه و بیا و به هزار جا جواب پس بده
.....
معترض
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
فقط یبار برین به این چندتا بیمارستان جدید ی سر بزنین متوجه میشین چقد ادم بدون ازمون رفتن سر کار ....یه روز هم که بری سر کار هیچ کسی دیگه نمیتونه اخراجت کنه (قانون اداره کار )

علوم پزشکی باید اول هزینه اینارو داشته باشه بعد نتایج بقیه رو بزنه
فساد و بی عدالتی و پارتی علوم پزشکی نابود کرده
ایلامی هم فقط هرچی نمایندها بگن میگه چشم

بازرسی و حراست هم بگذریم ازشون ای خدا تا کی بی عدالتی .....



امیدوارم هرکی حقشه بره سر کار چه قبول شده چه نعترض به حق



البته خیلیا حقشون نبوده و اسمشون جزو لیست قبولی بوده که خودشون میدونن و چه این دنیا و چ روز قیامت باید حق کسانی که پارتی نداشتند و خوردند باید جوابشو بدن چوب خدا صدا نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
علوم پزشکی دیگه شورش و در آورده خواهشا همه با هم یکی شین نزارین خقمون پایمال بشه وعده ها همه دروغ بوده تا الان هیچ حرف راستی نزدن فقط دارن به ریشمون میخندن
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
جوابهای که مسیولین علوم پزشکی با هر بار مراجعه متقاضیا ازمون دادند.1-منتظر جواب دیوانیم که یه عده اعتراض گذاشتن2-بیمارستان که افتتاح بشه قول میدم اسامی و شروع بکارگیری رو اعلام کنیم3-دکتر بابوبی 30ابانماه نتایج رو میزنن روی سایت4-فعلا معاون رو کس دیگه بنام دکتر غلام نژاد گذاشتن ببینیم کی تصمیم میگره6-بیمارستان افتتاح شده منتها دیماه تکلیفتون مشخص میشه 7-نیمه دوم دیماه اسامی اعلام میشه8-دکتر غلام نژلد بیمار شدن منتظر ایشونیم بیان و دستور بفرماین9-مدارک بچه های سهمیه ایثار گری دارن رو فرستادن بنیاد به محض بررسی اسامی رو اعلام میکنیم 10-جلسه گذاشتن با شرکتها که زحمت نیروها رو من بعد شرکتها بکشن....... ما هم ى مشت بچه هر بار فرستادنمون دنبال نخود سیاه.الان شما قاضی اینا کجاش با عقل جور در میاد.؟؟؟؟جز اینه که دارن ما رو میپیچونن؟؟؟؟بریم با هر مسئول استانی صحبت کنیم و کمک بخواهیم بهتر از علوم پزشکی هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
دوستان عزیز، جریان از این قراره که برفرض اگه مجوز ۳۰۰ نیرو شرکتی گرفتن، صد و خرده ایش ما بودیم و بقیه اش نورچشمی و سفارشی های نمایندگان....الان دور بکارگیری اونان، برای همین سرشون شلوغه، ربطی هم به کارای آزمون پیمانی نداره...امیدوارم سفارشات نمایندگان تموم بشه زودتر که یاد ماهم بیفتن...
پزشک بیمارستان بی بی حکیمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
یه ایراد اساسی بر تیتر مطلب هست باید تیتر می زدید:
ناتوانی شدید دکتر ایلامی....
چرا تیتر زدید ناتوانی این همه دکتر!...
کاملا حق با معترضین هست متاسفانه تبعیض و بی نظمی و پارتی بازی در علوم پزشکی از بالا تا پایین بی داد می کنه.
نکته گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
دوتا نکته رو لازم میدونم بگم
۱. از بعضی از کامنت ها مشخص هست که ایلامی چطور جلوی پارتی بازی رو گرفته و حرص بعضی ها رو درآورده که اینجور به آب و آتیش میزنن که تخریبش کنن. خیلی تابلو هست یه عده از قبول نشدن در یه رقابت علمی چقدر آشفته و ناراحت هستن و میخوان دست به راه های دیگه بزنن مث بهم زدن آزمون و ترک جلسه و شورش در امتحان. مث ۳۰۰اعتراض وقتی که ۱۵۰نفر فقط میتونستم اعتراض بزنن (کلا ۳۰۰نف. دعوت به مصاحبه شدن که ۱۵۰نفر تقریبی پذیرفته و ۱۵۰نفر رد شدن ولی ۳۰۰نفر رفتن اعتراض زدن حتی کسایی که نمره حد نصاب واسه ورود به مصاحبه هم نداشتن)
۲. نیروهای شرکتی ۲ بخش هستن. ۱. نیروهای فنی و تخصصی و اداری و دفتری و... مثل حقوق حسابداری پرستاری مامایی برق مکانیک و.... که اینها با آزمون انتخاب میشن مث همین نیروهای شزکتی که در اردیبهشت ازمون دادن و گروه ۲. نیروهای خدماتی مث نگهبانی آشپزی تدارکات و.... هستن که نیاز به آزمون برای بکارگیری شون نیست و متاسفانه راه شرکتی که مناقصه رو برده برای استخدام این طور نیروهای کاملا باز هست و دست های مختلف و نیروهای مختلف میتونه تو انتخابشان تاثیر بذاره
پس اگر افرادی که شرکتی بکار گرفته شدن جدیدا جز نیروهای خدماتی هستن که مشکلی ندارن چون حق اون شرکت هست که هر نیروی خدماتی رو که خودش میخواد بکار بگیره ولی شرکت نمیتونه گروه اول که نیروهای تخصصی و اداری و فنی و.. هستن رو بدون آزمون بکار بگیره و این تخلف هست و اگر موردی مشاهده میکنید باید گزارش داده بشه ولی اون فرد اسم و فامیل داره و کارش هم‌مشخص هست و راحت قابل پیگیری هست.
اینکه برای تخریب یه سازمان یا رئیس از ناآگاهی مردم سو استفاده بشه بدترین کار هست. لطفا دوستان تحت تاثیر افراد شایعه پراکن و دروغگو و آزمون خراب کن و جلسه بهم زن و الکی معترض شو قرار نگیرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
جناب نکته گو...شما که ایقد زحمت کشیدین و این همه مطلب نوشتین و برای ما توضیح دادین و گفتین جریان از چه قراره و خواستین که تحت تاثیر شایعه قرار نگیریم....میشه بفرمایید دلیل معطلی و دست به سر کردن ما تا الان چیه؟ و از نکات قشنگتون استفاده کنید و بگید کی میخان نتایجو بزنن...
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
درود بر نکته گوی نکته سنج . احسنت
رضوانی
|
Germany
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
سفسطه بازی برخی افرادی که منافع ویژه دارند جالبه که چطور دارن قضیه را می پیچونن و میخوان که سرپوش روی اینهمه تخلف و سفارش و پارتی بازی و بی عدالتی در علوم پزشکی بزارن.
یه وقت می گفتن شرکتی را هم آزمونی کردیم حالا می گن اون کار پیمانکاراست نه ایلامی!
آقا در علوم پزشکی همه می دونن که فقط یادداشت از فلانی داشته باش بقیه قانون و شرکت و پیمانکار و همه و همه کشک.
ایلامی هیچ جای دفاعی نداره و تا حالا نه یک قول عمل کرده و نه یک کار درست انجام داده.
با دسیسه روابط عمومی هیچ مشکلی حل نمی شه.
خواهید دید که نهایتا ایلامی با همین کارنامه سیاه مردودی بزودی خواهد رفت.
نکته گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
همین شما که با نیش و طعنه کنایه با من صحبت میکنید بهتره که اگه قبول شده هستی دست از سر همکاران اینده ت برداری و در کنار معترضین و تخریب کننده‌ها قرار نگیری. اینجوری به من که دارم دوتا نکته واسه رفع التهاب و امیدواری بچه ها دارم میدم و حقایق رو میگم حمله نکنه و نیش و کنایه نزنی.
اما برای شما و به ویژه بقیه خواننده‌های دیگه بگم که نظر شخصی من در مورد اینکه چرا نتایج هنوز اعلام نشده چند مورد هست.
اول. ابدا یه هیچ تئوری توطئه‌ای در این زمینه اعتقاد ندارم. یعنی واسم خیلی خیلی خیلی عجیب و البته کمی ناراحت کننده هست که آدم هایی با این طرز فکر وجود دارن که فکر میکنن اینقدر مهم هستن که بیان واسشون نقشه بکشن یا علوم پزشکی‌ها اهداف پشت پرده‌ای داشتن که بخوان با آزمون گرفتن از قریب به ۴هزار نفر و هزینه کردن اون همه نیرو وقت کارشناسی طرح سوال برگزاری تصحیح آزمون مصاحبه و‌‌‌‌‌..... و هماهنگ کزدن افراد داخل خود علوم پزشکی بخوان به هدفی برسن و این آزمون یک پوشش برای این اهداف بوده!!!!!! خوب اولین سوال اینه که اون چه هدفی بوده.؟ که نیاز بوده اینهمه واسش هزینه بشه! نقشه کش اصلی کی بوده؟ مجری و × بودن؟ آیا اسونترین راه رسیدن به اون هدف شومشون، برنامه‌ریزی و فراخوان و جمع اوری مدارک و برگزاری ازمون تطبیق مدارک و تصحیح ازمون مصاحبه مفصل و کلیه کارهای زیادی که منابع و کارکنان زیادی که خانواده های زیادی که درگیر شدن برای یه ازمون که بین ۳۶۰۰نفر برگزار میشه و یه بار لغو میشه و باز برگزار میشه و ۳۰۰.۴۰۰نفر به مرحله مصاحبه میرسن با کلی دنگ و فنگ و جلسه و هطینه و مصاحبه گر از بیزون و.... صدها مورد دیگه که من دیگه از نوشتن خسته شدم
همه اینها همش و همش همش نقشه بوده که چی؟ تو رو سرگرم کنن و دوتا نیروی خدماتی آشپز و رفتگر و نگهبان بگیزه؟ خوب اون نیروی رکتی خدماتی که باید طبق قوانین خود شرکت بگیره که همین کاش ازمونی میکردن ولی بهزحال نشده تا الان. ولب مثلا مهندسی برق که باید ازمون گرفته میشد و رفته باشه از خارج و از افزاد غیرازم نی اورده باشه این مشکل ساز هست واگه گرفته اگه جای تو گرفته علنی ش کن ما هم‌پشتت هستیم اون نیروی پرستار که گرفته اگه جای تو هست اگه آزمون نداده اگه بدون ضابطه وارد سیستم شده اسمش زو عنوان کن.
د وم
اینها علوم پزشکی ها یه کارایی کردن که یه واژه مناسب نمیشه واسش پیدا کرد. خواستن مثلا یه کار درست انجام بدن ولی پیششون پیچ و تاب خورده و درگیر شدن. اول با روی باز به معترضکنندگان رو دادن تا یا و لننگاش رو نینداخت روی میز رئیس و اعتراض کنن. رئیس ام گفت حرمت کنید و بررسی کنید .
در حین بررسی ممکن هست در بین قبول شده ها تک شماری افراد حیله کن هم وجود داشته بو . ولی در حدی می ده رد کنن
۳.نتیجه این آزمون از روز شنبه تا سه شنبه اعلام میشه. لیست نهایی هیچ تغییری نکرده.
ما دو نوع زندگی داریم بچه ها دست خودمون هست که کدومو انتخاب کنیم و چجوری باهاش پیش بریم. من یه بار رفتم علوم پزشکی همون اولا که نتایج به تعویق افتاد. بهم گفتن چهارشنبه هفته بعد نتایج اعلام میشهو این اولین بدقولیشون به من بوده و بعد از اون تشخیص دادم حرفایی که میطنن از جنس همین چهرشنبه هست ولی اخیرا نوع گفتمان تغییر کرده و خبر قطعی ر رئیس دانشگاه داده و تحرکات بخش های مختلف و ادمای علوم پزشکی مشخص هست که یه چیزایی هست و انشالله خبر خوش قبولی شما عزیزان رو اعلام میکنن از شنبه تا سه شنبه هفته بعد و ازتون میخ‌آن که مدارتدارکتون برای شنبه و یکشنبه و دوشنبه هفته بعد به اداره گزینش ببرید.
هرکس علاقه داره نظرات بیشتر و دقیقتری از من بشنوه راه خاصی نداره
باید توی گروه واتساپ آدم که حسابی باشه میبردین نه اینکه حسابداری خونده باشه
معترض
|
France
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
دوستان هیچ کسی از اجرای عدالت بدش نمیاد بجز کساتی که ریگی به کفششون باشه

علوم پزشکی نیاز به تغییرات اساسی داره ..و بزودی هم انجام میشه


ایلامی این وسط هیچ کارس
.بازرسی و حراست هم شده باید فلان نماینده واست بزنگه تا کار قانونیتو با منت واست انجام بدن ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
خب نکته گوی محترم ما کجا و چ جوری می تونیم با شما حرف بزنیم .وقتی ن می شناسیمت ن می دونیم کی هستی .مدیر گروه واتساب اگ ای کامنت ها رو می خونی ی تحقیق کن ببین ای نکته گو کیه ببرش عضو گروه ببینیم چ خبره ؟؟
یاسوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
ممنونم از شما نکته گوی عزیز خیلی قشنگ حرف زدی .
همکار ستاد دانشگاه
|
Romania
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
این نکته گو بهتر نبود که به عوض عریضه نویسی اینجا مثل بقیه سمبل کاریها از طرف روابط عمومی دانشگاه بیانیه ماست مالی می داد یا شاید هم چون حناشون رنگ نداره و ریش خودشون هم گروه هست اینجا کامنت به این بلندی میزارن.
وقتی این دفاعیات بی ربط را آدم می خونه نفرتش از مدیریت علوم پزشکی صد برابر می شه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
جناب نکته گو مطمئنین هفته آینده اعلام میشه؟
یعنی مدارکو واقعا آماده کنیم واسه دو هفته دیگه؟؟؟
آریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
سلام جناب نکته گو ، اینو مطمئن باش قبول شده ها هیچوقت علیه مسئولین محترم دانشگاه هیچ حرفی نمیزنند ،
آریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
دکتر ایلامی و مجموعه علوم پزشکی همین که مقتدر ایستادن وجواب تک تک معترضین را دادن ، همه ما قبول شده ها ازشون ممنونیم ،اینایی که رو به تخریب علوم پزشکی آوردن مطمئنا منافعشون تامین نشده ..... درود بر شما جناب نکته گو کاش میومدی عضو میشدی توی گروه ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
کجوووون نکته گو....پ خته رو کن تا بیشتر حرف قشنگ بشنویم....ما طبق حرفت از شنبه تا سه شنبه منتظر خبر خوشیم....زندگی زیباست، ایلامی خوب است. علوم پزشکی عالی...
معترض
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
نیمه دوم دیماه داره تموم می شه سه شنبه هم خواهد آمد امیدوارم که باز هم مثل همیشه روسیاهی جناب نکته گو و دکتر ایلامی به زغال نماند؟ امیدوارم که این بار چوپان دروغگوی این داستان یه حرف راست بزنه؟
هر چند عمق فاجعه تخلف و تقلب اونقدر زیاد است که درست کردنش ممکن نیست.
معترضین باید دادخواست ها و مدارک تخلف و اسامی بکار گرفته شدگان غیرقانونی را در اختیار دستگاه های نظارتی بزارن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
کاش میدونستم دلیل این همه تاخیر واقعا چیه!!!؟؟؟!!!
اگه نمیترسن و کاسه ای زیر نیم کاسه نیس، نتایجو بزنن دیگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
اگه تا آخر دی نتایجو نزدن.مطمئن باشین میره واسه سال دیگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
امیدوارم حرف نکته گو درست باشه...
نکته گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
دوست عزیز معترض من خودم در آزمون پیمانی با اختلاف یک نفر قبول نشدم. کسانی هم که قبول شده بودن در رشته من در آزمون پیمانی و الان مشغول به کار هستن سهمیه داشتن و یا غیربومی بود و یکم برای من بعضی مسایل جای سوال و اعتراض داشت و بخاطر همین من رفتم علوم پزشکی گفتن قبول شده ها همینی هست که هست و هیچ تغییری نمیکنه و بخاطر دفاع جانانه ای که از قبول شده ها داشتن من حتی اعتراض هم نزدم اما ایندفعه مسئولای علوم پزشکی از همون اول جلوی معترضا کوتاه اومدن و زیادی رو دادن به معترضا که ۳۰۰نفر یعنی دو برابر افرادی که امکان اعتراض داشتن رفتن و اعتراض کردن و هنوزم از همه طلبکار و شاکی هستن و به همه قبول شده ها و مسئولای علوم پزشکی دارن تهمت میزنن و توهین میکنن. با این وجود من برای شما این حق رو قائل هستم که به نتیجه اعتراض داشته باشید چون خودم توی این شرایط بودم و میدونم بعضی اعتراض ها ممکن هست بحق باشه ولی شما علاوه بر اینکه اعتراض دارید رو هم زیاد داری چون رقیب هر کدوم از شما معترضا یکی دو نفر قبولی هست ولی شما با این نحوه هجوم و اعتراض و طلبکاری باعث شدید ۱۶۰نفر اینقدر از زندگی عقب بیفتن و استرس داشته باشن. من یه سوال ساده از شما دارم؟ همه این ۱۶۰ نفر که شما باعث معطلی و گرفتاری و استرس به خودشون و خانواده شون شدی همه متقلب هستن و با پارتی و به ناحق قبول شدن؟ مطمئنا حق همه این افراد که بحق قبول شدن به گردن شماس و این تهمت ها و توهین ها رو جوابش رو پس میدی تا هروقت که شده.
اما اون دوستی که یا واقعا میگه قبول شده و یا خودش رو الکی قبول شده معرفی میکنه و به مسئولای علوم پزشکی اینقدر تهمت میزنه و توهین میکنه و همش فکر میکنه براش نقشه کشیدن و... سوالی که دارم اینه که واقعا قرار هست تو از این راه نون بخوری؟ این نمک نشناسی هست نسبت به سازمانی که قرار هست تو بری توش و از طریق اون زندگیت رو بهتر کنی و نون دربیاری. اگه قبول شده هستی یه تجدید نظری توی حرفات داشته باش و کمتر توهین کن و تهمت بزن به افرادی که برای حقوق امثال تو آزمون برگزار کردن و با پارتی بازی استخدام نکردن.
در جواب اون دوستی که گفته بود آیا من مطمئنم که نتایج تا آخر دی میاد خیلی قاطعانه میگم که خیر من علم غیب ندارم ولی حدس میزنم که با وجود همه حرفا و اتفاقایی که افتاده تا چند روز آینده نتایج اعلام بشه. این فقط نتیجه‌گیری من از روند اتفاقایی هست که پیش اومده. مطمئن باشید اگه نتایج تا ۳۰ دی نیاد روز یکم بهمن من علوم پزشکی هستم و شدیدترین و بیشترین اعتراض رو بهشون میکنم و هیچ بهانه ای برای امثال من قابل قبول نیست. اون موقع زمان اعتراض هست. اعتراض به حقققق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
ای داد .اینجور ک معلوم بازم باید منتظر باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
ممنون دوست نکته گو....خدا نوشتتو ببینه و از زبونت بشنوه...منتهی چیزی که هست مثلا یکی از کسانی که در راس اموره، خرم روزه که گفته کار شرکتیارو دیگه شرکتها انجام میدن و اینکه قرار نیست لیستی اعلام بشه، یعنی رو سایت نمیزنن....دیگه چقد ای آدم راست گفته خودش می‌دونه و خداش.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
نیمه دوم هم داره تموم ميشه ولی خبری نشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
ول کنید بچه ها بیخیال ای ازمون شید .بیخیال
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
خدا لعنت کنه مسئولان دروغ گوی دانشگاه رو.خدا ازشون نگذره.چطو شب راحت میخوابن.به زمین گرم بشینن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
۴ روز دیگه مونده.یعنی میشه؟؟؟؟
هم وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
آقای ناشناس خدا لعنت کنه خودتو و وجدانتو که به دروغ از طرف بچه های پذیرفته شده توهین میکنی به مسئولان . تو مردودی هستی دنبال جوسازی و شایعه پراکنی هستی ،راهت ازما جداست مردودی ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
آقای هم وطن خدایی کدوم وعده و حرفشون تا الان راست بوده ؟؟ چهار روز دیگه به وعدشون مونده شک نکن باز هم دروغ ودست به سرمون میکنند. ولی به نظر من نفرین نکنید نفرین روح خودتون و آزار میده .اگه تو این چهار روز هم نزدن همه شنبه میریم تا جواب آخر و ندن ول نمیکنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
زشته بچه ها .هیچ قبول شده ای این حرفا رو نمی زنه محض اطلاع
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
سلام توکل کنید به خدا همیشه و در همه حال.
ناشناس اشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
نکته گو بدجور طالبم ببینمت و بیشتر باهات اشنا بشم
خدایی از طرز فکرت خوشم اومد اگه راهی هست برای اشناییمون اعلام کن.
مثلا بگو فلان روز فلان ساعت دانشگاه همدیگه رو ببینیم.
جونت کنم تیله شیر
معترض
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
اگه حقتون باشه میرید سر کار و من راضی ام
ولی اگه حق کسی رو خورده باشین و با پارتی از نفر سوم چهارم و... یهویی امدین اول من راضی نیستم از خودتون خانوادتون زن و بچه هاتون حق من رو میخورن و تا قیامت حلالش نمیکنم چوب خدا صدا نداره جوری میزنه که ندونی از کجا خوردی
و به چند جای دیگه هم شکایت میکنم اخرش یک نفر پیدا میشه تو این مملکت که عدالت را اجرا کنه
حق گرفتنیس من که کوتاه نمیام .دادگستری دیوان عدالت بازرسی وزارت بازرسی کل کشور ...
معترض
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
از گوهرگانی که بیشتر پارتی ندارین حکم شلاقش امد و اجرا شد
پس کوتا نمیام چون وجودشو دارم حقمو بگیرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
هیچ کاری نمیکنی. حرفات همه کشکه.
مطمئن باش لیست تغیر نمیکنه.هیچ دانشگاهی اعتبار خودشو نمیبره زیر سوال با یه لیست جدید.
شما ک وجودشو دارین، خودتونو معطل یه آزمون شرکتی نکنید.بهتره یه آزمون پیمانی قبول شی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
معترض عزیز
فک کنم هزینه یه بار بازرسی و دیوان عدالت رفتنت، میشه حقوق چن ماهه یه شرکتی.
پولتو الکی خرج نکن
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
در جواب معترض ،، باید بگم ماهم که به حق قبول شدیم و بخاطر ندانم کاری شماهاا الان بلاتکلیفیم حقمونو حلالت نمیکنیم و تا آخر عمر گریبانگیر خودت و خانوادته و انشاله تو همین دنیا جواب این همه شایعه سازی را پس میدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
عامو درس نخوندی قبول نشدی معترض گرامی تقصیر کیه .والا ب خدا اگ تلاش کرده بودی قبول می شدی من ک هیچ پارتی نداشتم باتلاش خودم و اول خدا قبول شدم .می دونی از اونایی هستی ک می گی تا لحظه اخر اعتراض کنم تیری تو تاریکی شاید زد و گرفت .ن بابا همه ب حق قبول شدن .اره اگ واقعا کسی حقتو خورده و تو قبول بودی و الان کس دیگه ای جای تو نشسته اره حلال نکن .ولی فک نکنم اینجوری می گی باشه .چون من خیلیی ازمون شرکت کردم .والا تا درس نخونی تلاش نکنی هیچ وقت ب هدفت نمی رسی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
معترض مفت گو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
عزیز اگه میدونی حقی داری از مسئولان دانشگاه بگیر نه از یه مشت بدبخت تر از خودت....موفق باشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
خدا بزنتون ب زمین سرد ک یکساله بازیچه شما بی صفتا شدیم. خسته شدیم اینقد رفتیم دانشگاه و بی جواب برگشتیم. شک نکن تاوان دل ۱۳۰ جوون و هزاران نفر خانواده هاشونو شماها پس میدین تویی که بخاطر نیم نمره و یک نمره کتبی ماکس شدی دم از نمره اولی میزنی ولی تو مصاحبه .... انتظار داری بکار گرفته شی. منتظر عذاب خدا بمونین معترضین عنق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
بچه ها ول کنید این حرفارو.
فقط خودمونو عصبی میکنیم. با این حرفا و دعواها چیزی درست نمیشه
بنظر من ،دیگه کامنت نذاریم ک بیشتر عصبی شیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
دیگه خسته شدیم از کامنت های الکی گذاشتن .بسه دیگه بیخیال شید .دیگه هیچ ذوقی ندارم واسه قبول شدنم .کاری کردن ک کلا بی ذوق شدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
نکته گو عزیز فردا سه شنبه هست...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
اهای نکته گو گفتی از روز شنبه تا سه شنبه الان ک دیگه رسیدم وسط هفته و فردا سه شنبه اس پس چی شد پس کو ما خبری نشنیدیم .بیا ج بده نکته گو ؟؟
قبولی آزمون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
نکته گو ی بنده ی خدا خبر نداشت که هیچ کدوم از علوم پزشکی حرف راست نميزند نکته گو حتی نمیدونست که دکتر غلام نژاد هم مثل باقی بود اینم قول و وعده های این جماعت اینا فقط میخاستن جلو وزیر سکوت کنیم و بس.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
خواهشا یه مدتی بیخیال این موضوع شید.
واقعا اعصاب همه رو خورد کرده.
جناب نکته گو هم به حرفای مسئولین اعتماد کرده بود ک گفت تا فردا.خودش هم میدونست خبری نمیشه
همه ما میدونیم که به این زودی خبری نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
دوستان مسئولین دانشگاه علوم پزشکی فعلا تهران هستن هم غلام نژاد هم ایلامی
احتمالا برگردن مشکل حل بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
وقتی خود ایلامی با همین تابناک مصاحبه کرده توش گفته با خیال راحت منتظر افتتاح بیمارستان باشید. وقتی تاکید کرد نیمه دوم دی مشخص میشه و... اگه نشه روی اعتبار حرف و قول رئیس علوم پزشکی حساب باز کرد باید روی حرف کی حساب کرد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
دوستان پ خو گفتن امروز جلسه بیده در مورد شرکتیل...
ناشناس
|
France
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
رفتنشو و تهران چ ربطی و آزمون ما داره؟ ایقد و ای تهرانل رفتن و ای جلسیل گفتن گروتنه، هیچم منش ندرومس تا الان....
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
تهران اصلا ربطی ب ما ها نداره ازمون درون استانی بوده .متاسفم واقعا برای علوم پزشکی واقعا متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
لعن و نفرین خدا پشت سر مسئولین دروغ گوی پست فطرت
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
نیمه دوم دی ماه هنوز تمام نشده. ایشالا نتایج تا آخر دی ماه میاد. این اش کشک خاله علوم پزشکی هست در هر صورت علوم پزشکی باید تعیین تکلیف کنه این قضیه رو. یه هفته تا پایان دی ماه مونده و هنوز و تا یه هفته دیگه در نیمه دوم دی هستیم پس ناامید نیستیم. کاش فقط دلیل این کاراشون میفهمیدم. کی داره سنگ اندازی میکنه کی داره مانع اعلام نتایج و اجرای عدالت میشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
ای خدا .پ کوچنی ک ایمانه نیبینی .ای خدا پ یعنی ای همه بی عدالتی رو نمی بینی .ای همه دروغ نمی بینی .پ خدا ی کاری کن.پ خدا تو و فریاد ما برس .خسته شدیم خداااااااا.....
قبولی آزمون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
من دیگه اینقد نا امید شدم که قید علوم پزشکی و زدم فقط ميگم خدا ذلیل بشن کسایی که سنگ انداختن تو کار ما
یکی از قبول شدگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
شاید باورتون نشه و من ایقد ب ای کار نیاز دارم ک روزی قبول شدم در پوست خود نمی گنجیدم .بخدا ایقد انتظار کشیدم و خودمو دلداری دادم ک نه امروز تموم شد حتما فردا خبری می شه هر روز همین طور ادامه می دم .حالا شمادکتر ایلامی قضاوت کن خدایی خدا رو خوش می یاد یکی مث من ک متاهلم و دوتا بچه دارم و خونه مستاجری با هزار بدبختی دارم زندگی رو می گذرونم باید چ کار کنم .تو رو بخدا دکتر بیا اینجا کامتت های ما رو بخون .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
بچه ها صبور باشید،. درست میشه، خدا لعنت کنه باعث و بانیشو،، امیدوارم هر چه زودتر تکلیف روشن بشه و بعدش ایلامی با خفت این جایگاهو ترک کنه....اینا مرفهین بی دردن، چ میدونن الان من و شما چ مشکلاتی داریم و چ میکشیم، کاش یکی این کامنتای مارو نشونشون میداد....
نا اشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
دکتر ککش نیگزه
د بیا ویچو کامنت مو و تو و امثال خمونه بخونه
ههه زهی خواب محال , زهی خیال باطل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
سسسسککککککووووووتتتتتت
معترض
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
ما ک دونیم چ خبره فکر نکنیت زرنگیت خخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
حالا چه من دونستنت هه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
این معترض اینقدر حقیر هست که کسی جز خودش رو نمی بینه. آدمی که دلش و روحش اینقدر کوجک و بدجنس هست هیچ وقت توی زندگیش هیچی نمیشه. کسی که عقده و حسادت کورش کرده. تنبل خان ، خنگول جان تو به قبول شده ها چیکار داری؟ تو اگه حسب داری برو از مسئول علوم پزشکی بگیر نه از یه قبول شده آزمون شرکتی. بدبخت اگه کسی از تو حقی گز۴ته اون آدمی هست که پارتی بازی کرده عرضه داری برو گزارش بده و پیگیر باش. تو ۱۶۰نفر رو دوست داری بلاتکلیف بمونن چون تو یکی معترضی؟ اینقدر بهت بهتون دادن پررو شدید. بجون خودم حاضرم ده بار ازت آزمون و مصاحبه بگیزم نتایجم بزنیم واسه همه. خودت رو معرفی کن منم معرفی میکنم. هر رشته ای هستی. تو از این تنبلایی که همیشه طلبکاری. تو اگا ادم حسابی بودی اینهمه دنبال این ملت بیگناه راه نمیوفتادی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار