از موضع گیری های این روزهای شورا و شهردار و کارمندان شهرداری که بگذریم یکی از نکات قابل تامل که نشان میدهد مختار مشهدی زاده شهردار لنده مظلوم واقع شده است نتیجه استعلامی است که شورای این شهر پیرو مصوبه منع بکارگیری بازنشستگان از استانداری کهگیلویه وبویر احمد درخواست کرده بود و نتیجه این استعلام در اختیار رسانه ها و افکار عمومی قرار نگرفت.
کد خبر: ۷۰۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۶ 09 January 2019

آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.

شهروند لنده-مدتی است که شهرداری  لنده مورد هجمه واقع شده و اظهار و نظر های یا به قصد انتقاد، دلسوزی، پیشنهاد و یا تخریب و… موجب بدبینی عامه مردم به این نهاد شده است.

خبر، یادداشت و مرقومه های که از سوی برخی رسانه ها عمدتا براساس گمانه زنی و بدون سند و مدرک با تیترهای از جمله خداحافظی شهردار لنده، بازگشت مشهدی زاده به جهاد کشاورزی و... منتشر شد، که در این مدت تمام انرژی مختار مشهدی زاده شهردار لنده پرداختن به این حواشی شده است.

نکته ای دیگر که عمده ی حواشی مربوط به آن بود افشاگری های بدون هرگونه سند و مدرک از سوی رئیس شورای شهر لنده و نسبت دادن فساد در شهرداری و نام بردن از برخی کارمندان که به تازگی ابلاغ از دست شهردار فعلی گرفتند بود، موضوعی که نگاه مردم به این نهاد را کاملا بدبین کرد.

اگر چه در این مورد شاید قصد این عضو شورای شهر هشدار به مسئولین و آگاهی شهروندان بوده باشد، ولی ضروری بود اظهار نظر های ایشان همراه می بود با ادله های منطقی، چرا که این نوع اظهار نظر ها خواسته یا ناخواسته یک مجموعه را مورد هجمه خود قرار داده است و ماه هاست بجای پرداختن به مشکلات شهر، شهردار و کارمندان شهرداری لنده به حاشیه رفته اند و فراتر از همه آبروی یک انسان خدشه دار شده است.

به یقین می توان گفت که این جملات و امثال آن تاثیر و بار منفی بر شهروندان خواهد گذاشت و اذهان و افکار عمومی را نسبت به مجموعه شورا و شهرداری بدبین خواهد کرد.

از موضع گیری های این روزهای شورا و شهردار و کارمندان شهرداری که بگذریم یکی از نکات قابل تامل که نشان میدهد مختار مشهدی زاده شهردار لنده مظلوم واقع شده است نتیجه استعلامی است که شورای این شهر پیرو مصوبه عدم بکارگیری بازنشستگان از استانداری کهگیلویه وبویر احمد درخواست کرده بود.

وقتی نامه ای با امضای رئیس شورای شهر با موضوع تعیین تکلیف وضعیت خدمتی شهردار لنده به استانداری ارسال میشود، دفتر امور شهری و شوراهای استانداری با استعلام از سازمان جهاد کشاورزی استان وضعیت خدمتی مختار مشهدی زاده را جویا و عین استعلام این سازمان را برای شورای شهر لنده ارسال میکند.

با اینکه در ماه های گذشته بارها در رسانه ها، محافل عمومی و فضای مجازی و مهمتر از سوی رئیس شورای شهر مستقیما اعلام شد مختار مشهدی زاده بازنشسته است و باید به جهاد کشاورزی برگردد و همه منتظر جواب نهایی از مراجعِ مربوطه بودند، اگر چه جوابیه به اتاق شورای شهر رسید و رسما به شورای شهر اعلام میشود مختار مشهدی زاده مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان نمیشود، ظاهرا تصمیم بر این است که حواشی ادامه داشته باشد، چرا که اگر غیر از این باشد استعلامی که در تاریخ ۱/۱۰/۹۷ دریافت میشود چه دلیلی دارد در اختیار رسانه ها و افکار عمومی قرار داده نشود، موضوعی که نشان میدهد مختار مشهدی زاده حتی در شورای شهر مظلوم واقع شده است.

نکاتی چند در باب مظلومیت شهردار لنده/استعلامی که در اختیار رسانه ها و مردم قرار داده نشد.!

با احتساب این که موضع گیری ها و متن های نگاشته شده در مورد شهردار لنده از روی دلسوزی برای شهر و اجرای دقیق قانون ابلاغی مجلس شورای اسلامی و آگاهی شهروندان بوده است، به دونکته اکتفا می گردد؛

ـ خارج از هر گونه دیدگاه سیاسی حال که وضعیت خدمتی آقای مشهدی زاده از سوی مراجع مربوطه اعلام شده است، بیایید یکبار هم شده از منتخب شورای اسلامی شهر حمایت کنیم و به جای هجمه های تند و رو در رو قرار دادن همدیگر با انتقادات مفید و سازنده و ارائه پیشنهادات و راهکارها در آبادانی و پیشرفت شهرمان سهمی داشته باشیم و به جای مایوس کردن مردم از شهردار، و کارمندان شهرداری( تا ارائه ادله های مستند دال بر تخلف از سوی هر شخصی که باشد ) با شهرداری که با تلاشهای شبانه روزی و روحیه جهادی سعی در سروسامان دادن به چهره شهر را دارد همراه شویم، کینه ها را کنار گذاشته و بخاطر دلسوزی برای شهرمان کمک کار این فرزند منطقه خود شویم.

ـ شهردار نیز باید به این نکته واقف باشد که توسعه شهر بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نیست و به نوعی می توان گفت که مشارکت شهروندان برای توسعه شهر ضروری است، شهرداری باید شهروندان را نسبت به معضلات شهری حساس نماید و شهروندان نسبت به المان های شهر حس تعلق داشته باشند .

خلاصه اینکه <<شهر خوب یافتنی نیست ، ساختنی است>> براي ساختن شهر خوب همه (شورا، مديريت شهري، شهروندان، رسانه ها و …) بايد همدل باشند، شهردار منتخب نیز باید در فضایی آکنده از همدلی و همکاری شهرداری را به نهادی خلاق تر از گذشته تبدیل نماید و با گسترش یک فرهنگ کاری بي‌نظیر و برخورداری از سرمایه های اجتماعی منطقه به ویژگی‌های منحصر بفردی دست یابد که احساس اعتماد و امنیت را برای همه به ارمغان آورد.

پیامد انجام این رسالت،  بهره‌گیری از بهترین دست‌آوردهای علمی و فناوری های نوین در ارائه خدمات کیفی، تأمین منابع پایدار برای شهر، دستيابي به جايگاه مناسب در بين شهرداريهاي منطقه و استان و جلب رضايت شهروندان است.

شهروند لنده ای

نکاتی چند در باب مظلومیت شهردار لنده/استعلامی که در اختیار رسانه ها و مردم قرار داده نشد.!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
شهروند لنده ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
تا وقتی همه چیز براساس معامله باشه همین آش و همین کاسه س .
اعضای شورا با معامله انتخاب شدن
شهردار با معامله انتخاب شد
عملکرد شهردار (عزل ونصب ها ، مناقصه ها و..‌.) معامله بوده .
کدوم مظلومیت ؟وقتی یه تعهد آنچنانی به عضو شورای شهر میده تا بهش رای بده و شهردار بشه میخوای چه اختیاری داشته باشه ؟مشهدی زاده چقدر دست وپا زد که شهردار بشه ؟مگه شهرداری لنده چی داره ؟
هیشکی به فکر مردم بیچاره نیست
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
درود برشهردار فعال و پاکدست شهرمان که الحق انسانی شایسته و پرکار هستند .
آخش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
سلام. په چطور ای شهروند جسارت نداشت اسم خودشو بنویسه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
حرف از مظلومیت میزنین!!!!نود درصد فاکتورایی که تو شهرداری لنده هست همشون الکی و جعلیه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار