کد خبر: ۷۰۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ 11 January 2019
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه بویراحمد از افتتاح ۴۰ واحد مسکن مددجویی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در دهه فجر خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از سایت خبری کمیته امداد، اولین جلسه کارگروه همیاری و خدمت‌رسانی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با ریاست کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور بررسی برنامه‌های اعضاء این کمیته در ایام مبارک دهه فجر و همفکری و تعامل در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی در استان برگزار شد.

قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه بابیان اینکه رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) کشور ما را متحول کردند و انقلابی را بنا گذاشتند که یک اتفاق کم‌نظیر در عالم بود، گفت: ما در این انقلاب قبل از آن و بعدازآن شهدایی داشتیم که امنیت امروز جامعه اسلامی را مدیون خون پاک آن‌ها هستیم وظیفه ماست که خاطره و یادشان را گرامی بداریم.

وی با اشاره به اینکه در طول چهل‌ساله انقلاب اقدامات مؤثری در کشور انجام‌گرفته است، افزود: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که به ما استقلال و آزادی بخشیده و این مردم ما هستند که در ارکان نظام تصمیم‌گیرنده هستند و علیرغم تمامی تحریم‌ها می‌توانیم در دنیا حرف خود را بزنیم.

وی به برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در دهه فجر امسال اشاره و بیان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در این ایام، افتتاح ۴۰ واحد مسکن مددجویی بااعتبار هر واحد ۴۵ میلیون تومان درمجموع یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای مددجویان نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان از اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد است، گفت: در این زمینه در ایام‌الله مبارک دهه فجر امسال ۴۰ مددجوی این نهاد با اجرای طرح‌های اشتغال بااعتبار ۸۰۰ میلیون تومان صاحب شغل و درآمد می‌شوند.

مبشری پرداخت ۴۰ فقره وام قرض‌الحسنه ۵ میلیون تومانی را از دیگر برنامه‌های این نهاد برشمرد و افزود: پرداخت جهیزیه به ۴۰ زوج جوان با هزینه ۱۲۰ میلیون تومان و اعزام ۴۰ نفر از مددجویان به کربلای معلی با اعتبار ۶۵ میلیون تومان، افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد استان و کلنگ‌زنی ساختمان‌های اداری کمیته امداد بهمئی و دهدشت از دیگر برنامه‌های این نهاد است.

وی در پایان بر لزوم بازگو کردن خدمات نظام برای آگاه‌سازی مردم تأکید کرد و گفت: امید است همه ما دستگاه‌های عضو کارگروه در چنین شرایط زمانی حساس و با توجه به مسئولیتی که بر عهده‌داریم با تمام توان در مسیر سرعت بخشی و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم به‌خصوص نیازمندان حرکت کنیم.

شایسته ذکر است در ادامه این جلسه اعضاء عضو کارگروه به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص برنامه‌های اجرایی و راهکارهای بهتر برگزار کردن آن‌ها ارائه دادند و برنامه‌هایی ازجمله برگزاری جشنواره‌های ملی، رونمایی از طرح‌های اشتغال‌زایی با تقدیر از نفرات برتر، بهره‌برداری از طرح‌های خدماتی، رفاهی، فرهنگی و ورزشی، ارائه گزارش عملکرد ۴۰ ساله ادارات، راه‌اندازی کاروان‌های زیارتی با مشارکت خیران، برگزاری نمایشگاه‌های تولیدات و توانمندی‌های زنان سرپرست خانوار و معرفی دستاوردهای آن‌ها و فروش محصولات مناسب، برگزاری همایش تقدیر از فرزندان نخبه جامعه هدف ادارات عضو کارگروه، ارائه خدمات رایگان درمانی و بهداشتی در مناطق محروم روستایی، برگزاری دوره‌های آموزشی، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و مددجویان، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و تولید تیزر به‌عنوان گزارش عملکرد چهل‌ساله ادارات با عنوان ۴۰ برگ خدمت از مهم‌ترین مصوبات این کارگروه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار