کد خبر: ۷۰۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰ 09 January 2019
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی نخستین مرکز یادگیری محلی سیار در دهستان زیلایی خبر داد و گفت: در این مرکز آموزش‌های لازم به سوادآموزان ارائه می شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری تسنیم ، هادی زارع‌پور ظهر امروز در نشست بررسی مصوبات سفر استاندار و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به مناطق محروم شهرستان بویراحمد با بیان اینکه دو مصوبه از 13 مصوبه سفر زیلایی مربوط به آموزش و پرورش بود، اظهار داشت: یکی از این مصوبات در حوزه سوادآموزی بود که در این راستا نخستین مرکز یادگیری محلی سیار را برای انجام آموزش‌های لازم در زیلایی راه‌اندازی کردیم.

وی با بیان اینکه برای احداث یک فضای آموزشی در منطقه زیلایی موافقت‌نامه‌ها انجام گرفته و زمین مورد نیاز هم تأمین شده است، افزود: یک سوم اعتبار آموزش و پرورش برای احداث این فضای آموزشی فراهم شده اما هنوز یک سوم سهم استانداری و مناطق محروم را اختصاص نداده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مدارس بخش کبگیان به تعمیر و بازسازی نیاز داشت، گفت: ما این مدارس را شناسایی و لیست آن‌ها را به سازمان نوسازی مدارس اعلام کردیم.

 زارع‌پور بیان کرد: تعداد 60 مدرسه این بخش با مشکلاتی از جمله نبود سرویس بهداشتی و تأمین سوخت وسایل گرمایشی روبرو بودند که  اقدامات لازم در تعدادی از این مدارس انجام شده اما تعدادی همچنان مشکل دارند.

وی ابراز کرد: در بخش لوداب هم باید تعدادی کانکس یا مدرسه پیش ساخته جایگزین مدارس تک دانش‌آموز شود که ما این موضوع را به سازمان نوسازی مدارس اعلام کرده‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار