کد خبر: ۷۰۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ 09 January 2019
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از راه‌یابی فیلم کوتاه "جوکر"ازتولیدات حوزه هنری به بخش مسابقه سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه،فیلمنامه و عکس تسنیم خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد شریف اسلامی  از راه‌یابی فیلم کوتاه "جوکر"ازتولیدات  حوزه هنری به بخش مسابقه  سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه،فیلمنامه و عکس تسنیم خبر داد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این جشنواره هیئت انتخاب و داوری بخش فیلم متشکل از محمدعلی باشه‌ آهنگر، داریوش یاری و سعید نجاتی فیلم  مستند کوتاه  "جوکر" به کارگردانی سجاد ایمانی از تولیدات واحد هنرهای تصویری این مرکز را برای حضور در بخش مسابقه این جشنواره برگزیدند.

وی افزود: علاوه براین، فیلم کوتاه "عروس دریا" ساخته رضا دانش پژوه ،دیگر فیلمساز هم استانی  هم در بخش رقابتی این جشنواره پذیرفته شده است.

اسلامی بیان داشت: ازمیان ۴۳۶ اثر ثبت شده در دبیرخانه این جشنواره، تعداد ۷۱ فیلم کوتاه شامل،۳۶ فیلم در بخش داستانی، ۱۹ فیلم در بخش مستند، ۸ فیلم در بخش پویانمایی و ۷ فیلم در بخش تجربی برای کسب جوایز این رویداد ملی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

سومین جشنواره  ملی فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس «تسنیم»، ‌با رویکرد ترویج فرهنگ قرآنی و همچنین ارتقاء سطح کیفی و محتوایی آثار هنری توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌رضوی از ۲۲تا ۲۵ دی‌ماه سال ۱۳۹۷درمشهد برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار