کد خبر: ۷۰۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ 09 January 2019
 وزارت آموزش و پرورش از روز چهارشنبه گذشته شاهد تغییر و تحولات گسترده‌ای در ساختار این وزارتخانه است که این روند ادامه دارد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس، روز چهارشنبه گذشته مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با دفتر وزارتی ادغام شد که ماحصل آن ایجاد «مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی» بود و امیرعلی نعمت‌الهی که معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش است، به عنوان سرپرست این مرکز منصوب شد.

در ادامه این اتفاق، «شاپور محمدزاده» که مدیرکل دفتر وزارتی بود  به عنوان «مشاور و دستیار ارشد» منصوب شد و «مرتضی نظری» که رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش بود به عنوان «مشاور در امور مطالعات اجتماعی» منصوب شد.

در ادامه، انتصاب‌های دیگری نیز در وزارت آموزش و پرورش انجام شد؛ «بهروز امیدی» به عنوان «سرپرست دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری»، «منصور اردستانی» به‌ عنوان «سرپرست دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی» و «بیات سلطانی» به عنوان «سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری» منصوب شدند؛ البته امروز هم «اسماعیل دلفراز» هم به عنوان «مشاور» وزیر آموزش و پرورش منصوب شد.

گفته می‌شود به زودی معاون حقوقی و امور مجلس، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی هم معرفی می‌شوند.

امروز مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش هم در بازخوانی دستاوردهای چهل ساله انقلاب شکوهمند اسلامی در حوزه تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش پرورش با حضور مدیران ارشد ادوار پس از انقلاب اسلامی گفت: :خوشبختانه هم سازمان امور اداری و استخدامی کشور و هم وزارتخانه با ماندن معاونت‌های آموزش و پرورش موافقت کردند و هر ۶ معاونت ماند».

این جمله به این معناست که اتفاقات و ادغام‌هایی در بخش‌های دیگر آموزش و پرورش انجام شده است.

امیر نعمت‌الهی هم از تغییر و تحول در آموزش و پرورش در چند روز آینده خبر داد و تصریح کرد: «تلاش داریم با انجام تغییرات، آموزش و پرورش را به جایگاه اصلی خود درعرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی برسانیم».

بر این اساس باید منتظر تغییرات اساسی و تحولاتی در ساختار وزارت آموزش و پرورش بوده و شاهد عزل و نصب‌های متعددی طی روزهای آینده باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار