کد خبر: ۷۰۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷ 10 January 2019
 کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم صادر کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از "دی اسپورت"، آرای صادره در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه به شرح زیر اعلام می گردد :
*آرای انضباطی دیدار استقلال نوین بندرماهشهر - ابوذر باشت

دیدار دو تیم استقلال نوین بندرماهشهر و ابوذر باشت برگزار و از سوی سیدعلی حسینی سرمربی ابوذر باشت تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی که منجر به اخراج وی شد ؛ وی طبق ماده ۵۴ مقررات انضباطی با توبیخ کتبی مواجه شد.

جمشید شاکری بازیکن ابوذر باشت به دلیل فحاشی به داور که منجر به اخراج وی شد مطابق ماده ۵۴ مقررات انضباطی به سه جلسه محرومیت و ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین تیم ابوذر باشت به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری در این دیدار به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


*آرای انضباطی دیدار بهزیستی لرستان - جنوب باغملک

دیدار دو تیم بهزیستی لرستان و جنوب باغملک برگزار و از سوی رضا زمانی بازیکن جنوب باغملک تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی ، فحاشی به داور که منجر به اخراجش شد صورت گرفت وی مطابق ماده ۵۴ مقررات انضباطی به سه جلسه محرومیت انضباطی از همراهی تیم و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم جنوب باغملک به علت حمله ور شدن کلیه عوامل و بازیکنان این تیم ، فحاشی و تهدید داور مسابقه طبق ماده ۵۷ مقررات انضباطی به ۲۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

میلاد زنگنه بازیکن جنوب باغملک به دلیل فحاشی مکرر و تهدید تیم داوری که منجر به اخراج وی شد ، وی طبق ماده ۵۴ مقررات انضباطی به سه جلسه محرومیت انضباطی از همراهی تیم و ۵ میلیون جریمه نقدی محکوم شد

تیم جنوب باغملک به بهانه عدم وجود امنیت زمین بازی را ترک و بازی نیمه تمام گذاشت در حالیکه بازی با نتیجه دو بر صفر به سود بهزیستی لرستان در جریان بود مطالبق ماده ۶۱ مقررات انضباطی ۲۰ میلیون جریمه نقدی شده و نتیجه مسابقه فوق سه بر صفر به سود تیم بهزیستی لرستان اعلام می گردد.


*آرای انضباطی دیدار کیشوند جوان کیش و خلیج فارس میناب

دیدار دو تیم کیشوند جوان کیش و خلیج فارس میناب در مرحله اول لیگ سه برگزار و تخلفاتی از سوی شهاب جهانگیری سرمربی خلیج فارس میناب مبنی بر اعتراضات مکرر به داور که منجر به اخراج وی شده و در پایان مسابقه نیز به داور مسابقه فحاشی و تهدید نمود ؛ وی مطابق ماده ۵۴ مقررات انضباطی به سه جلسه محرومیت و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رامین دهقانی بازیکن خلیج فارس میناب به دلیل تهدید داور مسابقه طبق ماده ۶۴ مقررات انضباطی به دو جلسه محرومیت و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محسن چگینی بازیکن خلیج فارس میناب به دلیل اهانت به تیم داوری پس از پایان مسابقه طبق ماده ۶۴ مقررات انضباطی به دو جلسه محرومیت انضباطی و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم کیشوند جوان کیش نیز به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری در این بازی به پرداخت ۱۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

آرای انضباطی دیدار سرخپوشان محمدزاده تبریز - برق آراء البرز

دیدار سرخپوشان محمدزاده تبریز و برق آراء البرز برگزار و تخلفاتی از سوی مصطفی نوبخت بازیکن مبل محتشم تبریز در آن مسابقه مبنی بر رفتار غیر ورزشی و مشت زدن به سینه مربی برق آراء البرز صورت گرفت وی مطابق ماده ۵۳ مقررات انضباطی به سه جلسه محرومیت انضباطی و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار