طی احکامی جداگانه از طرف مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست مدیریت منابع انسانی و همچنین سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان منصوب شدند.
کد خبر: ۷۰۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 11 January 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان طی احکامی جداگانه از طرف مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست مدیریت منابع انسانی و همچنین سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان منصوب شدند.
سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت گاز استان منصوب شد
طی حکمی از طرف مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت گاز استان منصوب شد.
در این حکم آمده است:
سرکار خانم فرخنده هادی اصل
با سلام /احتراماً با توجه به مراتب تعهد و تخصص ، سوابق ارزشمند و توانمندی جنابعالی از تاریخ صدور این حکم به عنوان سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت گاز استان منصوب می گردید. با توجه به شرح وظایف و اهمیت کارکنان ، سرمایه اصلی و فکری شرکت انتظار می رود در راستای مدیریت فرایند جذب نیروی انسانی شناخت و مدیریت فرهنگ سازمانی تجزیه و تحلیل شغل ، آموزش کارکنان و تلاش برای ارتقا و مهارت آنان و حفظ و تقویت انگیزه کارکنان با برنامه ریزی گام مهمی برداشته شود .توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایمد ، با اغتنام فرصت لازم می‌داند از خدمات آقای حمید صادقی در مدت تصدی مسئولیت فوق تشکر و قدردانی نماید.
و من الله توفیق
رحمان خادم / مدیر عامل
انتصاب سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان
همچنین طی حکمی دیگر سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان منصوب شد.
در حکم انتصاب سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان آمده است:
جناب آقای حمید صادقی با سلام احتراماً با توجه به بخشنامه شماره۲۰/۲/۲۹۹ مورخ ۹۷/۵/۶ در خصوص محدودیت ۴ ساله برای عهده داری یک سمت و با عنایت به مراتب تعهد و تخصص ، سوابق ارزشمند و توانمندی جنابعالی از تاریخ صدور این حکم به عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان منصوب می گردید. توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید. با اغتنام فرصت لازم می‌داند از خدمات آقای مجید روح الهی در مدت تصدی مسئولیت فوق تشکر و قدردانی نماید.
و من الله توفیق
رحمان خادم/ مدیر عامل
 
دو انتصاب جدید در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد / دو نکته مهم در عمل به قانون + جزئیات
 
دو نکته مهم در عمل به قانون
مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتصابات صورت گرفته به دو نکته اشاره کرد و گفت : پیرو بخشنامه و همچنین تصریح وزیر نفت مبنی بر لزوم اختصاص حداقل 30 درصد از مدیریت های درون دستگاهی شرکت های وابسته به وزارت نفت و همچنین تاکید بر جانشین پروری بدین منظور که بتوان از جوانان شایسته برای پرورش مدیران باتجربه استفاده شود، خانم فرخنده هادی اصل بنابر قانون اختصاص ۳۰ درصدی از بانوان در مدیریت ها و شایستگی های تشخیص داده شده به عنوان مدیریت منابع انسانی که یکی از مهمترین پست های مدیریتی این شرکت است منصوب شد.
رحمن خادم در خصوص انتصاب دیگر در این شرکت خدمات رسان گفت : مطابق با بخشنامه وزارت نفت و به تبع آن شرکت ملی گاز ایران ، مدیران در این شرکت ها دارای محدودیت 4 ساله می باشند که شرکت گاز استان هم بنابر رعایت و اجرای قانون ، تغییری در سمت های مورد نظر بوجود آورده است.
خادم در پایان گفت : در این انتصابات سعی شده شایستگی افراد و رعایت قانون سر فصل تصمیم گیری و اقدام باشد و برای همکارانم در پست های جدید آرزوی توفیق دارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار