کد خبر: ۷۰۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 11 January 2019
نشست مشورتی شناخت و جذب جوانان انقلابی در بهمئی برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از صدا و سیما ؛ با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه بهمئی، جمعی از طلاب و فرماندهان پایگاه های مقاومت، نشست هم اندیشی شناخت و جذب جوانان انقلابی در دفتر امام جمعه شهر لیکک برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه بهمئی با اشاره به ضرورت شناخت جوانان مؤمن و انقلابی گفت : سپاه پاسداران طرح های مهمی از جمله طرح شهید بهنام محمدی و حلقه های صالحین برای تربیت جوانان و هدایت در مسیر انقلاب و خط ولایت دارد.
پسنده افزود : مسلح شدن جوانان به علم همراه با ایمان و باورهای اعتقادی می‌تواند آنها را در مسیر نظام و انقلاب نگه دارد و برای ادامه این روند باید از مربیان مجرب استفاده کرد.
 
نشستی برای جذب جوانان انقلابی در بهمئی

امام جمعه شهر لیکک نیز با اشاره به ویژگی‌های جوان انقلابی گفت : پای کار بودن، از خودگذشتگی، ایثارگری، قناعت و حفظ قوانین شرعی در همه ابعاد از خصوصیات جوان انقلابی می باشد.
حجه السلام افروغی تصریح کرد : رها کردن جوانان انقلابی و عدم همکاری با آنها باعث سرخوردگی و گاهاً خروج از مسیر می‌شود.
وی در ادامه گفت : بسیاری از جوانان به دلیل عدم حمایت نهادهای انقلابی در استخدامها نگران هستند و یکی از بهترین راهکارها برای تشویق جوانان برای طی مسیر انقلابی گری، کمک به آنها در کاریابی و ایجاد اشتغال است.
برگزاری کلاسهای بصیرت افزایی، دعوت از مربیان مجرب فرا شهرستانی و در اولویت قرار دادن جوانان انقلابی برای استخدامها از مهمترین مصوبات این نشست بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
جوانان انقلابی هههههه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار