امام جمعه چرام:
حجت الاسلام افشار : یک شهرستانی که حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد. با ۴۵۰ کیلو گوشت بازارش قابل کنترل است؟آقایان اداره صنعت و معدن عزت مردم را لکه دار کردید با چه وضعیتی در صف برای یک کیلو گوشت به مردم توهین کردید
کد خبر: ۷۰۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 11 January 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدازچرام،حجت الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته،اظهار کرد: دولت ها ضعیف نیستند بلکه عملکرد ضعیف مدیران وادارات ، ذهنیت منفی نسبت به دولت و نظام را شکل میدهد،یکی از این ادارات ضعیف صنعت و معدن کهگیلویه و چرام  است.
امام جمعه چرام،عنوان داشت: باید بپرسیم چه نظارتی بر بازار دارید، اگر توان نظارت ندارید بگذارید کسانی که میتوانند بیایند ومدیریت کنند،مردم چه گناهی کردند که باید تورم و گرانی افسار گسیخته را تحمل کنند،چرا اجناس قبل و بعد از گران شدن دلار قیمتشون تفاوتی نکرده است.
وی،افزود: گوشت قرمز گوسفندی  بیش از دوبرابر قیمت شده،بعضی خانواده ها گوشت را از سبد غذایی بخاطر گرانی و عدم نظارت موثر  بر بازار از سبد خانوار حذف کردند . می خواهید با ۳۵۰ کیلو گوشت یخ زده گوسفندی شهر چرام و۱۰۰ کیلو گوشت شهر سرفاریاب را مدیریت کنید وبازار را کنترل کنید.
حجت الاسلام افشار،ادامه داد: یک شهرستانی که حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد. با ۴۵۰ کیلو گوشت بازارش قابل کنترل است؟آقایان اداره صنعت و معدن عزت مردم را لکه دار کردید با چه وضعیتی در صف برای یک کیلو گوشت به مردم توهین کردید،من به نمایندگی از مردم شهرستان از  استاندار محترم  نماینده ی محترم و مدیرکل محترم صنعت و معدن تقاضامندم به این مساله  آشفتگی بازار و بی تدبیری مسولین صنعت و معدن شهرستان ورود کنند اگر اقدام نکنند در هفته های آینده مطالبی را خواهم گفت که تکلیف مردم را روشن میکنم.
وی،ابراز کرد: مردم منتظر اقدام نماینده محترم ، استاندار محترم و مدیرکل و مسولین استانی هستند.

باید بپرسیم چه نظارتی بر بازار دارید؟ / مدیریت بازار با 450 کیلو گرم گوشت برای 30 هزار نفر؟!


وی در بخش بعدی از سخنان خود با اشاره به اهداف سفر منطقه‏ اى مقامات آمریكایى به ۸ كشورعربى‏،گفت: پمپئو وزیر خارجه آمریكا در این سفر كه از سه شنبه آغاز شد، به‏ دنبال این است تا با بازدید از ۸ كشور كه قرار است با دستور آمریكا و در سایه حمایت‏هاى رژیم صهیونیستى،عضو ناتوى عربى شوند، زمینه را براى اجراى آن مهیا كند،چرا كه با خروج احتمالى نظامیان آمریكایى از سوریه، ترامپ به‏ دنبال آن است تا بار امنیتى منطقه را به دوش كشورهاى عربى بیندازد و بهترین گزینه در این مورد تشكل ناتوى عربى است.
خطیب جمعه چرام،تصریح کرد: البته تحلیل شخصی اینجانب است، بنوعی شکست در سوریه را به این نحو میخواهند بپوشانند وقدرت پوشالی آمریکا که شکسته است را کسی متوجه نشود.
وی،خاطرنشان کرد: امنیت رژیم صهیونیستى به‏ نوعى عاریتى بوده و آمریكا با تضعیف دیگر كشورها سعى دارد تا امنیت این رژیم را تأمین كند، ضامن اصلى امنیت اسرائیل نیز حضور نظامى آمریكا در منطقه است. حجت الاسلام افشار،گفت: به‏ همین‏ دلیل پیام خروج نظامیان آمریكایى از سوریه براى اسرائیل به‏ معناى نوعى «شوك امنیتى » تلقى مى‏شود و همین مسأله اسرائیل را بسیار نگران كرده است،در حالى كه رژیم صهیونیستى امنیت خود را وابسته به حضور نظامى آمریكا در منطقه مى‏بیند، در مقابل، ایران صاحب نوعى امنیت درون زا است.
وی،افزود: این امنیت براساس اتكاى به استقلال و قدرت مردم استوار است.
امام جمعه چرام در ادامه با بیان اینکه سفر همزمان وزیر خارجه و مشاور امنیت ملى آمریكا به كشورهاى عربى در راستاى ایجاد نوعى امنیت‏ سازى براى رژیم صهیونیستى است،گفت:پمپئو وزیر خارجه آمریکا گفته: موضع همچنان همان است، توقف رفتار انقلابی ایران است اما  پاسخ مردم
جناب پمپئو موضع ملت ایران همچنان همان "مرگ بر آمریکا" است...و مردم مثل این چهل سال در جشن انقلاب جواب شما را خواهند داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار