نماینده ولی فقیه در استان گفت: صداوسیما کارنامه خوبی به لحاظ ملی و استانی دارد اما تا رسیدن به رسانه ای در طراز اسلام و انقلاب اسلامی راه طولانی پیش رو داریم که باید برای رسیدن به اهداف تلاش بیشتری شود.
کد خبر: ۷۰۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶ 12 January 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد /  مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: سازمان صدا و سیما به عنوان رسانه حاکمیتی و فراقوه ای نقش بسیار مهمی را در پیشبرد امور فرهنگی، اجتماعی ،پیشرفت و توسعه کشور بر عهده دارد.
رئوف با اشاره به تلاش نظام سلطه و امپراطوری رسانه ای غرب در بکار گرفتن صدها رسانه علیه فرهنگ و اعتقادات مردم افزود: در این کارزار نابرابر، رسانه ملی با ۱۵۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی تلاش دارد براساس توجه به ۴ مولفه دین، اخلاق، امید و آگاهی به عنوان رسانه ای پاک و تاثیر گزار ایفای نقش کند.
وی با اشاره به رسالت شبکه های استانی گفت: یکی از رسالت‌های مهم این شبکه ها تقویت فرهنگ و کمک به رشد و توسعه استان ها بوده است .
رئوف وجود آیت الله ملک حسینی در استان کهگیلویه و بویر احمد را یک فرصت و یک نعمت الهی برشمرد و نظرات ارزشمند این عالم فاضل و نظریه پرداز را پشتوانه ارزشمندی برای سازمان صداوسیما دانست و ابراز امیدواری کرد با حمایت و هدایت علما و روحانیت استان شاهد ارتقا هر چه بیشتر سطح کیفی تولیدات رسانه در استان باشیم.
 
رئوف :نقش آفرینی صداوسیما در حوزه فرهنگ کشور بی بدیل است / آیت الله ملک حسینی : تا رسیدن به رسانه ای در طراز انقلاب راه طولانی در پیش داریم
 
تا رسیدن به رسانه ای در طراز انقلاب راه طولانی در پیش داریم
نماینده ولی فقیه در استان هم در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای مدیر کل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: صداوسیما کارنامه خوبی به لحاظ ملی و استانی دارد اما تا رسیدن به رسانه ای در طراز اسلام و انقلاب اسلامی راه طولانی پیش رو داریم که باید برای رسیدن به اهداف تلاش بیشتری شود.
آیت الله ملک حسینی بر لزوم توجه شبکه دنا به همه قومیت ها و گویش های موجود در استان و نیز بر ضرورت برنامه ریزی برای توجه به فرهنگ های قابل توسعه و بالنده و پالایش برخی از رفتارهای ناهنجار در جامعه تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه غربی‌ها سال هاست با غول رسانه‌ای خود برنامه ریزی و کار می کنند و هدف گذاریشان بر اساس یک نگاه کلان به رسانه است افزود: ما باید نگرش مخاطبان را آنگونه که خودمان می خواهیم بسازیم نه با نگاه غربی ها؛ غربی ها رسانه را ابزار شیطان قرار دادند و رویکرد آنان به سمت فساد و پذیرش استکبار و فساد است اما اگر کسی خواست صدا و سیما را مدیریت کند باید آن را در اختیار مدیریت الهی قرار دهد.
 
رئوف :نقش آفرینی صداوسیما در حوزه فرهنگ کشور بی بدیل است / آیت الله ملک حسینی : تا رسیدن به رسانه ای در طراز انقلاب راه طولانی در پیش داریم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار