امروز دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از آخرین جزئیات پیگیری ماجرای سوء قصد به جان رئیس دادگستری خبر داد.
کد خبر: ۷۰۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴ 12 January 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، 4 روز پیش در یک اقدام مسلحانه نافرجام فرد یا افرادی با شلیک 24 گلوله به جان رئیس کل دادگستری استان قصد سوء نمودند که البته در رسیدن به هدف خود موفق نبودند . (اینجا) پس از برخی گزارشات اولیه رسانه ها چند روزی بود که بنابر اعلام معاون مطبوعاتی اداره فرهنگ و ارشاد استان تاکید شده بود که رسانه ها به غیر از استفاده از منبع دادگستری و صدا وسیما اقدام به انتشار خبر یا گزارش ننمایند. بر همین اساس پس از چند گزارش و خبر اولیه سکوت خبری کامل در خصوص این موضوع در رسانه های استان صورت گرفت. اما امروز دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از آخرین جزئیات پیگیری ماجرای سوء قصد به جان رئیس دادگستری خبر داد.
مهرداد کرمی گفت: پرونده قضایی در رابطه با سوء قصد نافرجام به رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده و پرونده در حال تحقیقات است. 
 
توضیحات دادستانی در خصوص آخرین وضعیت پرونده سوء قصد به رئیس دادگستری
                                                                                             
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته برای شناسایی عوامل سوء قصد به رئیس کل دادگستری این استان از تشکیل پرونده قضایی در این رابطه خبرداد.

وی گفت: این پرونده به دنبال شناسایی عوامل سوء قصد نافرجام به حجت الاسلام و المسلمین رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد در حال تحقیقات مقدماتی است.

این مقام قضایی در ادامه عنوان کرد: پرونده با تعیین بازپرس ویژه در اسرع وقت رسیدگی و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

براساس این گزارش، حدود ساعت ۱۵، ۱۹ دی ماه خبری مبنی بر سوء قصد به رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در سایت‌های خبری منتشر شد. بر اساس این خبر افراد ناشناسی به خودروی حجت الاسلام و المسلمین مزارعی تیراندازی کرده که خوشبختانه این حمله ناکام ماند و آسیبی به رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نرسید.
 
توضیحات دادستانی در خصوص آخرین وضعیت پرونده سوء قصد به رئیس دادگستری
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
الان چه خبری دادی. ابرو هر چی خبر نگار هم ایبریش با خبر گذاشتنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
آخه گفتن خبرنگاران خبر کار نکنند فقط با استفاده از منابع دستگاه قضایی کار کنند ! این خبر را هم خبرگزاری میزان گفته تابناک هم نقل قول کرده ! اما مهمترین خبرش فقط اعلام این بوده که بازرس ویژه برای پرونده گذاشتن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار