در پی برگزاری مسابقات دوره ای فوتبال:
یکی از هیجان انگیزترین بخش های این برنامه ها ، برگزاری مسابقات دوره ای فوتبال بین دو تیم روابط عمومی سپاه و اصحاب رسانه می باشد.
کد خبر: ۷۰۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳ 12 January 2019
تابناک کهگیلویه و یراحمد / ورزشی ، یکی از اقدامات خوب در تعاملات روابط عمومی دستگاه ها و نهادها با اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزاری برخی همایش ها ، مسابقات ورزشی و دیگر اقدامات جمعی برای ترویج برخی ارزش ها است.
یکی از این اقدامات برگزاری سلسله نشست های روابط عمومی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه است که در برخی از این نشست ها تصمیماتی برای برگزاری برخی همایش ها و مسابقات گرفته می شود. اقداماتی مانند برگزاری سفرهای زیارتی ، حضور در میدان تیر و اقداماتی دیگر از جمله موارد تعاملی سپاه فتح استان و اصحاب رسانه می باشد.
اما یکی از هیجان انگیزترین بخش های این برنامه ها ، برگزاری مسابقات دوره ای فوتبال بین دو تیم روابط عمومی سپاه و اصحاب رسانه می باشد.
بعد از ظهر امروز ( شنبه 22 دی ماه 97) سومین دیدار از سری دیدارهای دوره ای بین دو تیم در زمین چمن مصنوعی سپاه فتح استان برگزار شد که تیم روابط عمومی سپاه توانست این دیدار را با نتیجه 7 بر 4 به سود خود پایان دهد تا از مجموع سه بازی انجام گرفته ، دو بازی را به سود خود پایان دهد.
 
دانلود
 
مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح استان در حاشیه این دیدار به خبرنگار تابناک گفت : روابط عمومی این نهاد انقلابی یکی از مهمترین اقدامات مهم را برای خود ، داشتن تعاملات سازنده و فرهنگ ساز با رسانه ها تعریف کرده است.
سرهنگ پاسدار مهدی حیدری افزود : از جمله این اقدامات ، حضور اصحاب رسانه در میدان تیر ، برگزاری مسابقات ورزشی ، برگزاری سفرهای زیارتی و برخی همایش های فرهنگی است که به صورت مرتب برگزار می شود.
وی هدف از این برنامه ها را ترویج ارزش ها توسط رسانه ها و روابط عمومی ها عنوان کرد و گفت : در همین راستا برگزاری مسابقات دوره ای فوتبال با تیم رسانه را در دستور کار خود داریم که تاکنون سه دیدار برگزار شده است.
حیدری ضمن تمجید از بازی تیم اصحاب رسانه گفت : ضمن اینکه بازی ها دوستانه و در فضایی صمیمی برگزار می شود اما جدیت و تلاش دو تیم از نکات بسیار جالب این دیدارها است که جذابیت خاصی به بازی ها می دهد.
وی در پایان گفت : امیدواریم این نوع تعاملات خوب و مثبت رسانه ها و روابط عمومی سپاه به یک فرهنگ عمومی برای دیگر دستگاه ها در تعامل سازنده و با ارزش با اصحاب رسانه ، تبدیل شود.
لازم به توضیح است در این دیدار مدیران استانی و خبرنگاران خبرگزاری ها و سایت های خبری تحلیلی ، فارس ، ایسنا ، مهر ، ایرنا ، بسیج و تابناک در تیم اصحاب رسانه حضور داشتند.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
سلام
از رسانه ها امید بیشتر بود
یعنی باختید.....؟
بویراحمد سرافراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
خداوکیلی ارزش خبری این خبر چیست؟

خبرنگاری هم بچه بازی شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار