کلنگ پروژه گازرسانی به روستاهای دلی خون سیرو16روستای همجوار درکبگیان بااعتباری بالغ بر5میلیاردتومان ظهر امروز توسط نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا با حضور مردم و مسئولان در روستای دلی خون سیر به زمین زده شد.
کد خبر: ۷۰۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ 13 January 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب ،کلنگ پروژه گازرسانی به روستاهای دلی خمسیر و 16 روستای همجوار در کبگیان با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان ظهر امروز توسط نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا ، مدیر عامل شرکت گاز استان و با حضور مردم و مسئولان در روستای دلی خمسیر به زمین زده شد.
دراین مراسم بخشدار کبگیان با تشکر از نماینده و هیئت همراه با اشاره ، به خدمات دولت تدبیر و امید دراستان گفت: زحمات دولت ها در برهه های متعدد صرفا یک وظیفه است، که درراستای خدمات نظام به مردم عزیزمان ارائه میشود .
مهران گودرزیان افزود:زحمات جناب آقای حاج زارعی نماینده محترم شهرستانهای بویراحمدودنا درتعریف ، پیگیری و عملی کردن پروژه گازسانی خدمتی صادقانه و بی بدیل است که میتواند زیرساختی برای مهاجرت معکوس و جان دادن به قطب صنعتی و کشاورزی و صیانت از جنگلها باشد.
 
گازرسانی
 
در ادامه این برنامه خادم مدیر عامل شرکت گاز استان هم گفت : همانطور که میدانید شرکت گاز ماموریتش توسعه با وظیفه خدمترسانی مستمر و مداوم در چهارچوب قانون به مردم عزیزاست.
وی بیان کرد: فاصله گرفتن از مرکز استان با هزینه های بالا نیاز به پیگیری و تلاش در افزایش بودجه دارد و روستاهایی که فاقد گاز رسانی هستند باتوجه به موقعیت استراتژیک استانمان در برخورداری از نفت و گاز باید به آنها خدمت رسانی شود اما می طلبد با همکاری شوراها ، دهیار و بخشداری معارضات و بازگشائی معابر توسط مردم عزیز برطرف بشود تا این نعمت خدادادی در زمان 6 ماهه تحویل داده شود .
مدیر عامل شرکت گاز استان افزود : گرچه مردم عزیز ما از لحاظ مادی در مضیقه میباشند اما با همکاری این عزیزان میتوان از این نعمت بزرگ برخوردارشد.
خادم دامنه خدمت رسانی دراین طرح را 276 خانوار با جمعیت بالغ بر 1850 نفر دانست و باتوجه به موقعیت کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه طرح را هزینه بردانست و گفت : باتوجه به شرایط کنونی و موقعیت ، میدان خدمت رسانی مبلغ هر علمک بالای 5 میلیون تومان تخمین زده شده است.
 
گازرسانی
 
در ادامه علام محمدزارعی نماینده شهرستاهای بویراحمد و دنا با تبریک فرا رسیدن چله سالگرد انقلاب هم گفت:خدمت به مردم زمانی لذت بخش است که یک مسئول خروجی کارخودرادرزمان اجرائی شدن بادین گل لبخند رضایت برلب مردم ببیند.
زارعی افزود: صبوری شما درکنار تلاشهای مسئولان به بارنشست و در این 16 روستای له دراز هم به این پروژه اضافه شد،که این صرفا وظیفه مامسئولان درقبال دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه خدمترسانی دولت تدبیر و امیداست.
وی باتوجه به شروع پروژه در زمان کلنگ زنی افزود: در شروع پروژه  6 کیلومتر آغازین توسط مجری طرح از طرف روستای چالدار اغاز شده ،که به حمدالله باهمکاری شما مردم و رفع معارض انشالله تا 6 ماه آینده به بهره برداری کامل خواهد رسید تا این مردم عزیزکه ولی نعمتان انقلابند درسایه سارنظام مقدس جمهوری اسلامی از برکات واسعه نظام درچارچوب خدمات دولت بهره ببرند.
 
گازرسانی
 
در پایان برنامه شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد با تشکر از نماینده مردم درمجلس و پیگیریهای بخشدار کبکیان با اشاره به مشکلات مردم این روستاها گفت:خدمت رسانی به مردم درچارچوب قانون مداری ازشاخصه های نظام قدرتمندجمهوری اسلامیست که انشالله باپیگیری دراستانداری توسط مسئولان ذیربط موضوع تاسیس دهیاری برای نمایندگی این روستاهای متمرکز درجلسات برسی خواهدشد .
فرمانداربویراحمدبااشاره به مشکلات ارتباطی روستاهای باوری به کرکرزار افزود :جاده ارتباطی بین کرکرزار و باوری هم در ردیف تخصیص بودجه بوده است که انشالله با رفع معارض و آمادگی مردم در بازگشائی قانونی (8متری) طرفین ، با توافق مردم در هر لحظه آماده زیرسازی واسفالت میباشد.
 
گزارش و عکس : رسام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار