نیمه کاره ماندن ورودی روستایی که منتظر دریافت بودجه ، نیمه تمام مانده است! مقصرکیست؟ امام جمعه ، بخشدار پیگیری می کنند ، فرماندار تخصیص میدهد اما بنیاد مسکن پول را آزاد نمی کند!
کد خبر: ۷۰۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸ 15 January 2019
نیمه کاره ماندن ورودی روستایی که منتظر دریافت بودجه ، نیمه تمام مانده است! مقصرکیست؟ امام جمعه ، بخشدار پیگیری می کنند ، فرماندار تخصیص میدهد اما بنیاد مسکن پول را آزاد نمی کند!
به گزارش تابناک از چیتاب دهیاری نقاره خانه گفت : روستای نقاره خانه در بخش کبگیان از بزرگترین روستاهای بخش است که در ورودی شهر چیتاب مرکز بخش قراردارد .
عباس زاده افزود : در سالهای گذشته همزمان با شروع انتخابات مجلس بنیاد مسکن اعلام کرد که دهیاری ها زیرسازی روستاها را انجام بدهند که روستای ما با انجام زیرسازی ها در طرح آسفالت خیابان ها معلق ماند و علاوه برآسفالت نشدن ، زیر سازی هایش نیز تخریب و غیرقابل استفاده شدند و هنوز آسفالت برای مابه رویائی دست نیافتی تبدیل شده است.
دهیارنقاره خانه ادامه داد: در زمان مدیریت مهندس مرادی ، مبلغ 100 میلیون تومان با سفارش نماینده محترم بویراحمد و دنا برای دیوار حایل ورودی نقاره خانه در نظر گرفته شد که هنوز حتی یک ریال برای دیوار ورودی به حساب دهیاری یا پیمانکار واریز نشده است.
 
اعتراضهای شدید دهیار روستای نقاره خانه به بنیادمسکن / 200 میلیونی که علب الحساب در حساب مانده است! / تقاضای ورود فرماندار به تخلف بنیاد مسکن
 
این دهیارافزود:چون روستای ما در ورودی بخش قراردارد و با توجه به خطر ریزش جاده کمربندی روستا و تنگ بودن عرض جاده ، خروجی روستا به سمت شهر چیتاب با احتمال بروز خطرات مالی و جانی برای مردم بخش روبروست و علی رغم کلیه پیگیریها از طریق بنیاد مسکن هیچگونه جوابی به ماداده نشد!
وی تصریح کرد : با تلاشهای امام جمعه و پیگیریهای بخشدار و همکاری خوب فرماندار و قول های نماینده محترم بویراحمد و دنا مبلغ 200 میلیون تومان برای دیوار حایل در نظر گرفته شد ، اما چون این دهیاری کد اجرایی نداشت پول به حساب بنیاد مسکن واریز گردید و قرار شد بنیاد مسکن به حساب دهیاری واریز کند که در هر بار مراجعه ما ، یا از عدم تخصیص بودجه یا عدم نظارت یا به هر دلیلی از پرداخت پول امتناع می کنند!
عباسزاده با اعتراض به بنیاد مسکن ادامه داد : وقتیکه بنیاد مسکن هیچگونه نقشی در اختصاص 200 میلیون برای روستا ندارد چرا علی رغم ، پیگریهای امام جمعه ، بخشدار و تخصیص فرماندار پول اختصاص یافته ، بجای تخصیص در پیشرفت کار دهیاری باید علی الحساب ، در حساب بنیاد مسکن باقی بماند؟! 
دهیار روستای نقاره خانه در پایان گفت : از شخص فرماندار استدعا داریم تکلیفمان را روشن کنند زیرا ما هم مردم این استانیم!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار