کد خبر: ۷۰۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴ 15 January 2019
نشست جمعی از هنرمندان استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی شبکه استانی دنا ، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد در این نشست که با حضور جمعی از هنرمندان در حوزه های مختلف هنری از جمله نویسندگان ، فیلم سازان ، مستند سازان و اهالی موسیقی برگزار شد گفت : بسیار خوشحالم که در اولین روزهای خدمتم در جمع صمیمی هنرمندان استان در حوزه نمایش هستم و این جلسه به منظور آشنایی با ظرفیت های هنری و رسانه ای استان تشکیل شده و بیشتر علاقمندم که از نقطه نظرات و پیشنهادات حاضرین جلسه استفاده کنم.
وی افزود: تغییر و تحول اساسی و بنیادین در هر جامعه ابتدا از طریق حوزه فرهنگ امکان پذیر بوده و استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات هنرمندان هر خطه در پیشرفت و توسعه فرهنگی استان موثر است.
امیر رئوف با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های استان برای معرفی شایسته استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: پیشرفت در منطقه باید همراه با توسعه کیفی فرهنگ صورت گیرد.
وی به رویکرد شبکه استانی دنا برای استفاده از ظرفیت هنرمندان استان برای کیفیت بخشی به برنامه های رادیو و تلویزیون اشاره کرد و افزود: شبکه دنا یکی از شبکه های استانی است که در حوزه برنامه سازی ظرفیت های خوب و منحصر به فردی دارد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد هدف شبکه دنا را معرفی توانمندی های استان در زمینه های اقتصادی، علمی ، فرهنگی و گردشگری دانست و گفت: صدا و سیما مشتاق است تا زمینه همکاری هنرمندان را به عنوان پشتوانه فکری و تولیدی در برنامه های رادیو و تلویزیون فراهم نماید.
رئوف اضافه کرد: ما امروز یک فرهنگ عمیق ، تاریخی و غنی داریم و برای معرفی این فرهنگ به هنر در سطح بالا نیازمندیم و اگر بنا باشد تحولی در کشور و استان صورت بگیرد حوزه فرهنگ راهگشا است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، به گسترش کیفی فرهنگ در حوزه فرهنگی کشور و استان اشاره کرد  گفت: گسترش کیفی فرهنگ یعنی تربیت نویسندگان، هنرمندان و تربیت کسانی که بتوانند تولید هنر کنند و پایگاه های هنری را پیش ببرند.
امیر رئوف در پایان افزود: درب صداوسیما به روی تمامی هنرمندان که در چارچوب نگاه حرفه ای در عرصه رسانه با گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه هنر فعالیت می کند باز است.
مدیرکل حوزه هنری استان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن قدردانی از برگزاری این نشست ، گفت: هنرمندان استان در حوزه های مستند و فیلم سازی تمام تلاش خود را برای همکاری با صداوسیما انجام خواهد داد.
اسلامی نژاد افزود: مخاطبان نیاز هایی در حوزه فرهنگی دارند که شبکه استانی به کمک هنرمندان استان می تواند این نیاز مخاطب را بررسی و در حوزه های مورد نیاز مخاطب به ارتقاء کیفیت برنامه ها بپردازد.
همچنین در این دیدار هنرمندان به طرح دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و برای مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد آرزوی موفقیت نمودند .
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار