کد خبر: ۷۰۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰ 15 January 2019
در تصادف خودروی پراید با پراید در شهرک ولایت یاسوج ۹ نفر مصدوم شدند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ جلال پوران فرد گفت: این تصادف در ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه سه شنبه ‌ ۲۵ دی ماه ۹۷ به وقوع پیوست که هشت مصدوم را روانه بیمارستان کرد.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: با اعلام این خبر بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس از مناطق شهری،۷۰۷ و دشتروم  به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه این تصادف در ورودی شهرک ولایت به وقوع پیوست افزود: یک نفر در محل مداوای سرپایی و ۸ مصدوم دیگر توسط  اکیپ‌های  اورژانس بعداز اقدامات اولیه پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.
پورانفرد نیز از تصادف دیگری در محور یاسوج به بابامیدان در پیچ کوشک اشاره کرد، که با برخورد سه خودروی دنا، پراید و بریلیانس به وقوع پیوسته است  افزود: در این تصادف نیز ۴ مصدوم گزارش شد که ۳ مصدوم توسط اورژانس  بعداز اقدامات اولیه پزشکی به بیمارستان انتقال داده شدند.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی در ادامه این خبر نیز از واژگونی دو وانت بار در حوزه گچساران یکی در شلالدون باشد و دیگری در سه راهی گچساران ، دهدشت به بهبهان خبر داد و افزود : دومصدوم در پی داشتند که به بیمارستان انتقال داده شدند.
وضعیت همه مصدومان خوب گزارش شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار