امام جمعه کبگیان:
حجت الاسلام وحدانی فر : ساده اندیشی و سهل انگاری عده ای در ترک شعارمرگ بر آمریکا در اذهان عمومی کمک به راه نفوذ دشمنی است که مردم با اهدا خون فرزندانشان از خاکمان بیرون راندند و این یک نگاه استراتژیک کاملا غلطی است.
کد خبر: ۷۰۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸ 18 January 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی فردرخطبه های نماز عبادی سیاسی 28 دیماه 1397 کبگیان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت : اگر روزانه با خودمان مشارطه داشته باشیم و در عدم گناه عهدشکن نباشیم. درمراقبه مشارطه محاسبه خوبی خواهیم داشت که این راه متقی شدن است.
خطیب جمعه کبگیان بااشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان مسلمان،غربی گفت : خدمت در دانش و فناوری مصداق جهاد فی سبیل الله میباشد که دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی مضمون و خروجی آن بازگشت جوانان متعهد نخبه در چهارچوب کمک به نظام اسلامی نصیحت عالمانه معظم له درقبال این جوانان بود.
وی افزود : در واقع معظم له با دیپلماسی عمومی که در اختیار دارند تلاش کردند که تارهای شبکه ذهنی جوانان غربی را نسبت به اسلام و مسئله خطرناک مترادف قرار دادن اسلام و تروریست در غرب را گوشزد بکنند و اسلام اصیل رآفت اسلامی را در دنیا ترویج کنند.
امام جمعه کبگیان درباره تشدید خصومت آمریکا با جمهوری اسلامی ایران در داین روزها گفت : تلاشهای فراوان وزیر امور خارجه آمریکا به دوره گردی ، گدائی و دوشیدن برخی دول عربی نشان از ترمیم ، کیسه خالی به بهانه ایران هراسی است که مبانی خصومت ملت آمریکا درباره جمهوری اسلامی به باور برخی افراد بی بصیرت و ترسو در مسائلی مانند تسخیر لانه جاسوسی ، مسئله انرژی هسته ای ، کمک به جبهه مقاومت و تازگی ها هم مسئله موشکی است.
وی بیان کرد : ساده اندیشی و سهل انگاری عده ای در ترک شعارمرگ بر آمریکا در اذهان عمومی کمک به راه نفوذ دشمنی است که مردم با اهدا خون فرزندانشان از خاکمان بیرون راندند و این یک نگاه استراتژیک کاملا غلطی است.
 
ترک شعار

وی افزود : بایکوت کردن سرمایه های ملی باهدف پیشرفت خودشان درقبل ازانقلاب ازدست دادن لقمه چرب نرمی بود که آمریکا با ظهور انقلاب اسلامی ، از دست داد و باتشدید تحاریم ، نفاق در جامعه و جنگ افروزی در خاورمیانه خواهان ممانعت پیشرفت علمی فرهنگی وسیاسی نظامی جمهوری اسلامی درمنطقه راداردواینها ازاصل ماهیت،پیشرفت قدرت روزافزون نظام جمهوری اسلامی در مسیر تثبیت چله انقلاب می ترسد و اینها بهانه است چون میتوان گفت ، آیا کشورهای ویتنام و یمن و عراق و سوریه هم مرگ برآمریکا گفتند یا تسخیر لانه جاسوسی کردند که موردحمله و هجمه قرارگرفتند!
علی وحدانی فرافزود:آنهابابه خطرافتادن منافع استکباری نظام لیبریال دموکراسی،و تقویت روحیه ملی در ایران درجبهه تقابل حق و باطل ، با ماهیت استقلال طلبی و ضد استکباری جمهوری اسلامی در پایبند بودن به اصل نظام می ترسند و باهویت انقلاب مشکل دارند و در این راه کمک مردم با تبدیل تحاریم به فرصتها ، راهکار مستحکمی است و مسئولان هم باحضور در میدان با کار و تلاش نسبت به مسئله معیشت ، اقتصاد مقاومتی ، آماده بودن درصحنه کمک کنند.
علی وحدانی فر با اشاره به نا امیدی دشمن در رسیدن انقلاب به چله سالگرد پیروزیش گفت : تاریخ مشخص کردن دشمن برای کنگره لهستان به تاریخ بعد از جشن چله انقلاب،نشان ازبه زانودرآمدنشان دربرابرعظمت مقاومت مردم دارد و دشمن هم برمبنای اعتقادی خود درانجیل فهمیده،که انقلاب از مرز چله خود عبور خواهدکرد وابرقدرتی یک حکومت بعد از چهل سالگی نمو خواهد کرد ، اما جای تعجب اینجاست که چرا هنوز هم بامسائل متعدد مانند نارضایتی نسبت به مسئولین درجامعه فرافکنی می کنندکه برخی ها هم برای بدبینی دنبال مسئولان با تهمتهای فراوان و دروغهای ناروادرمجازی وجرایدبیدادمی کنندوباید مراقب بود.
دکتر وحدانی فر درباره بازداشت خبرنگارپرس تی وی درفرودگاه امریکاگفت:بازداشت خانمی که برای عیادت برادرسرطانی خودبه کشور امریکا رفته بود تناقض آشکارمدعیان دروغین آزادی حقوق بشراست.
وی افزود:در کشوری که تاتفهیم اتهام نبینندکسی را بازداشت نمی کنند چرا خبرنگاری که صرفا از جمهوری اسلامی است را با کندن حجاب اسلامی از سرش درغل و زنجیر به اوگوشت خوک میدهند و کجایند آن نواندیش های روشنفکرنمائی که ازدیاد فالووراشون نقطه توازنشان است و درگرو اتفاقات همنوعان غربیشان زمین وزمان رابه هم میدوزنداما الان مانند کبگ سر زیربرف کرده اند و هیچ نمی گویند!.
امام جمعه کبگیان باتشکر از برگزار کنندگان یادواره شهدای بخش کبگیان گفت:حقیقتا یکی ازبهترین برنامه هایی که در چند سال اخیر اجرا شد یادواره شهدا دیروز بود که در شکوه حضور مردم و مسئولان در سایه همه عزیزان با درایت فرماندهی خستگی ناپذیر حوزه مقاومت خاتم الانبیاء جناب آقای پایدار در شان مقام شهدای بخش برگزار شد طوری که خیلی ها به علت کمبود جا نتوانستند بیایند داخل و خیلی ها هم در نهایت فشردگی طاقت آوردند و ماشرمنده شان شدیم.
دکتروحدانی فر تصریح کرد:خیلهابامن تماس گرفتندمردم شمابااین حماسه حضوراول انقلاب رایادآدم می آورنداماگویامتوجه نیستند اینجا کبگیان و چیتاب است؛دیار 76لاله گلگون کفن،مهدخانواده سه شهیدی و اولین شهید مدافع حرم دراستان که هردری رابزنی یا خانواده شهید یا جانباز و آزاده است و خانواده شهیدی داریم که هنوزمنتظربازگشت فرزندشان هستند.
حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فر با تشکر ازنهاد مقدس کمیته امداد در بحث محرومیت زدائی بادعوت خیران در بخش گفت : مقدم دکتر جریده عزیز و سردار سپاه اسلام جناب ابولخیر عزیز و هیئت همراه به چیتاب را گرامی میداریم زیرا محرومیت زدائی با کار کارشناسی و دعوت از خیران عزیز در بازدید میدانی کمک به فقرا و مستحقین است و جناب آقای دوستی ازمدیران دلسوز پای کار و انقلابیند که با همکاران عزیزشان در این نهاد شجاعانه علی رغم تمام برخوردهای متعدد مردمی خدمتگزار صدیق فقرا هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار