کد خبر: ۷۰۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴ 18 January 2019
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دغدغه افزایش سرمایه‌گذاری در استان را داریم، گفت: در این راستا تسهیل فرایند سرمایه گذاری در اولویت است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد غضنفر آرام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: این استان ظرفیت، توانمندی و پتانسیل مطلوبی برای جذب و جلب سرمایه گذاران دارد که در صورت تحقق این مهم شاهد کاهش بیکاری، توسعه و رشد اقتصادی هستیم.

وی گفت : کهگیلویه و بویراحمد 25 درصد نفت و گاز کشور، 10 درصد آب‌های سطحی، 20 درصد جنگل‌های حوزه زاگرس و طبیعت بکر و کم نظیری دارد .

آرام خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی با سرمایه گذاران برای اجرای طرح‌های بزرگ و کوچک تولیدی- اقتصادی شد و ابراز کرد: در این زمینه هیچ گونه قصوری پذیرفتنی نیست زیرا توسعه اقتصادی و رونق تولید از اولویت‌های دولت و مدیران ارشد استانی است.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مرکز در زمینه ارائه خدمات، راهنمایی و مشورت لازم به متقاضیان سرمایه گذاری از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

آرام تجهیز مرکز خدمات سرمایه گذاری و نیز حضور نیروهای کارشناس دستگاه‌های متولی صدور مجوزهای سرمایه گذاری در این مرکز را از مهمترین اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در این مرکز ضمن ارائه مشاوره و راهنمایی به متقاضیان سرمایه گذاری، روند کار و صدور مجوزها را با دقت و سرعت در دستگاه‌های متولی پیگیری می‌کنند تا از حضور و سرگردانی متقاضیان در سایر دستگاه‌ها و ادارات  جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: ناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در قالب کتاب، کتابچه و بروشور،  تهیه و تدوین کتابچه‌ها و بروشورهای مختلف در رابطه با قوانین سرمایه گذاری و مزایای سرمایه گذاری در استان، معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در سایت سازمان سرمایه گذاری ایران از جمله اقدامات انجام شده است.

آرام تاکید کرد: پیگیری و حمایت در راستای جذب سرمایه گذاری، سرعت بخشی به صدور مجوزهای سرمایه گذاری در راستای رشد و توسعه اقتصادی و رونق تولید و حل مشکلات اقتصادی از جمله کاهش نرخ بیکاری از جمله اولویت‌ها و دغدغه‌های نماینده عالی دولت در استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار