کد خبر: ۷۰۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 24 January 2019
برخورد دوگانه با اتفاق مشابه برای دو شهروند در یک بازه زمانی کوتاه خلاف اخلاق بزرگان و رسالت در مسؤولیت‌هاست.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، حمید پرندوار خبرنگار پایگاه خبری «ندای بویراحمد» طی یادداشتی خواستار رعایت عدالت در پیگیری خواسته‌های مردم از سوی نمایندگان مردم در مجلس شده و آورده است عدالت گمشده بسیاری از ملت‌هاست بعضی به آن نزدیک شده‌اند و بعضی روز به روز از آن دورتر می‌شوند اما توقع اجرای کامل عدالت تقریبا تصوری محال است.

همه ما در رفتارمان مکلف به رعایت عدل و انصاف هستیم و این وظیفه درباره مسؤولان خرد و کلان مملکت باید با وسواس بیشتری رعایت شود. نه تنها در تقسیم منابع، قضاوت ها، آموزش و... بلکه در نگاه به افراد هم نگاه بایستی با رعایت انصاف و برابری باشد.

در این موضوع اما هرگونه رابطه و هرگونه نگاه جناحی، قومی و قبیله‌ای و خصوصا فامیلی یک آفت محسوب می‌شود.

چندی پیش یک خانم که اهل گچساران نبود ولی از آن شهرستان در حال گذر کردن بود در جاده گچساران به بهبهان بخاطر بارندگی  لغزنده بودن جاده از مسیر منحرف شده و بخاطر نداشتن گارد ریل و حفاظ در کنار جاده به دره پرت شد که بحمدالله از حادثه جان سالم به درد برد ولی دچار چند ضایعه جسمانی گردید.

با اعزام به مرکز درمانی شهید رجایی شهر گچساران و انجام اقدامات اولیه طبق اظهارات خودش رسیدگی و توجه لازم به وی نشد از جمله پزشک متخصص با سه روز تاخیر به بالین وی اعزام شد و چند گلایه دیگر هم از پرسنل داشتند که در قالب نوشتاری در یک سایت منتشر کرد.

نماینده محترم مردم گچساران تصویر نوشتار را در اینستاگرام گذاشته و پاسخی با چاشنی گلایه و یا حتی استهزاء بعنوان پاسخ در همان شبکه منتشر نمودند. (که اگر شکایتی داری به فلان آدرس مراجعه کن) بعد هم نوشته را  «تعرض به خود» محسوب کرد! خلاصه اینکه برایش خوشایند نبوده است.

دو هفته بعد در همان حوزه انتخابیه حادثه‌ای مشابه رخ داده که متأسفانه در آن یک جوان هم استانی جان خود را از دست داد.

با این تصور که آن عزیز از دست رفته با نماینده محترم نسبت فامیلی داشته است واکنش تند ایشان و اعلام شکایت از وزیر راه و چند مسؤول دیگر هم قابل تحسین بود و هم می‌شد در گوشه‌ای از ماجرا از ایشان گلایه مند بود

جناب آقای دکتر تاجگردون!بعنوان یک شهروند از این استان نمی‌توانم خرسندی خود را از اینکه جنابعالی در سطح کشور بعنوان یکی از نمایندگان اثرگذار خصوصا در حوزه اقتصاد و بودجه کتمان کنم لکن بنظر می‌رسد با نگاه جامع‌تر به استان و شهرستان‌های آن می‌توانستید حلاوت این توفیقات را به کام همگان برسانید.

خصوصا که آن خانم محترمه هرچه بود حتی رهگذر از شهرستان شما هم اگر بود، به نوعی میهمان محسوب می‌شد و می‌دانید که دین ما اکرام به میهمان را چه میزان تاکید کرده‌اند.

القصه برخورد دوگانه با دو مورد اتفاق برای دو شهروند در یک بازه زمانی کوتاه خلاف اخلاق بزرگان و رسالت نمایندگی است.

انتظار می‌رود در نگاه و عمل انشاءلله به گونه‌ای رفتار گردد که  خدای ناکرده برداشت از رفتار شما بر پایه تبعیض نگردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار