قطعأدرآستانه دهه پنجم انقلاب کلمات امام ورهبری بایدبدون تحلیل های اشتباه به تشنگان معارف وعلاقمندان به نظام اسلامی صورت پذیرد.
کد خبر: ۷۰۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ 26 January 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، جامعه جوانان انقلابی وعدالت طلب شهرستان بهمئی طی بیانیه ای اعلام موجودیت کرد.

متن بیانیه:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب شکوهمند اسلامی، پس از چهار دهه ی درخشان و معجزه گونه که پشت سر گذاشت و علیرغم فشار جنگ جهانی نابرابر و ناعادلانه، با جنبه های غالب نظامی، فرهنگی و اقتصادی، امروز، استوار و محکم، به نقش آفرینی ممتاز در صحنه بین الملل و قدرتی با نفوذ و تعیین کننده در منطقه مبدل شده و یک تنه، خط مقدم جبهه مقاومت را در برابر استکبار جهانی و دولت های وابسته حفظ نموده است.
چنین انقلابی که دوستداران فراوانی در سطح دنیا دارد ، نیازمند تبیین پیام آن توسط نیرو های انقلابی ومومن است. تا دشمنان موفق به  تحریف محتوایی آن نشوند.
قطعا در آستانه دهه ی پنجم انقلاب کلمات امام ورهبری باید بدون تحلیل های اشتباه به تشنگان معارف و علاقمندان به نظام اسلامی صورت پذیرد.
 یکی از آن کلمات رایج در سخنان امام ره ورهبری توجه به عدالت وبسط این مفهوم زیبا در جامعه اسلامی است. ما جمعی از جوانان انقلابی و عدالت طلب شهرستان بهمئی با تکیه بر این پیام آمادگی خویش را برای جانفشانی اهداف بلند انقلاب اسلامی اعلام می داریم .
کیان کریمی
دبیر جامعه ی جوانان انقلابی وعدالت طلب شهرستان بهمئی

جامعه جوانان انقلابی وعدالت طلب شهرستان بهمئی طی بیانیه ای اعلام موجودیت کرد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار