استاندار مازندران گفت: توجه به ورزش همگانی در استان به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و برای شروع آن برنامه تقویم پیاده روی خانوادگی در مازندران تهیه و تدوین شود.
کد خبر: ۷۰۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 28 January 2019

حسین‌زادگان عصر دیروز در سومین جلسه شورای توسعه ورزش همگانی استان مازندران،اظهار کرد: برگزاری این مراسم یک فرصت هم‌افزایی و تمرینی برای اجرای برنامه‌های دسته جمعی است.
وی با اعلام اینکه توسعه ورزش همگانی یکی از برنامه‌های جدی است که پیگیری می‌کنم، تصریح کرد: با توسعه ورزش زمینه افزایش نشاط اجتماعی فراهم می‌شود و باید از هر فرصتی برای افزایش امید مردم استفاده کنیم.
استاندار مازندران خاطر نشان کرد: آسان‌ترین راه برای رسیدن به نشاط اجتماعی توسعه ورزش همگانی و خانوادگی است و باید زمینه برای حضور هر چه بیشتر مردم به ویژه بانوان در توسعه ورزش در دستور کار قرار گیرد.
وی با اعلام اینکه توسعه ورزش اقشار مختلف در دستور کار قرار گیرد، گفت: باید کمک کنیم که از ظرفیت‌های موجود برای توسعه ورزش همگانی در استان استفاده کنیم.
استاندار مازندران خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم که برنامه پیاده‌روی خانواگی به صورت مستمر در شهرهای مختلف استان پیگیری و اجرایی شده و جدول زمان‌بندی دقیقی برای اجرای این برنامه تهیه و تدوین شود.
وی با اعلام اینکه ورزش کارکنان در مازندران باید جدی گرفته شود، گفت: طرح سه‌شنبه بدون خودرو هم در استان پیگیری شود و بنده هم حاضر به ایفای نقش در این زمینه هستم.
استاندار مازندران با اعلام اینکه توسعه سلامت کودکان و نوجوانان به ویژه در آموزش و پرورش در دستور کار قرار گیرد، افزود: باید خلاقیت‌ها ورزش در آموزش و پرورش نهادینه شود.
وی با اعلام اینکه سهم دستگاه‌ها برای توسعه ورزش همگانی به ویژه پیاده‌روی خانوادگی مشخص شود، گفت: دستگاه به تناسب نوع فعالیت‌شان و به اندازه تشکیلات و بزرگی خودشان در زمینه برگزاری پیاده‌روی خانوادگی ورود پیدا کنند.
استاندار مازندران با اعلام اینکه دانشگاه علوم پزشکی به صورت جدی در توسعه فرهنگ سلامت جامعه نقش دارد، افزود: در این مراسم نقش دستگاه‌های متولی سلامت به صورت ویژه دیده شود.
حسین‌زادگان در پایان گفت: به قید قرعه به چهار نفر از خبرنگاران که مراسم پیاده‌روی خانوادگی مرکز استان مازندران را به صورت مناسب پوشش دهند به قید قرعه دوربین اهدا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار