کد خبر: ۷۰۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ 28 January 2019
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه نشست کمیسیون فرعی قاچاق کالا گفت:از فروش و عرضه کالاهای قاچاق سلامت محور به شدت  برخورد و جلوگیری می کنیم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ، داریوش دیودیده در حاشیه نشست کمیسیون فرعی قاچاق کالا در سطح عرضه ،کالاهای سلامت محور را شامل مواد غذایی ، اشامیدنی ، دارویی ، پزشکی ، ارایشی و بهداشتی ، مکمل های غذایی و ....دانست و افزود : مبارزه با عرضه کالاهای  قاچاق سلامت محور از اولویت های مهم سازمان صنعت،معدن و تجارت است.
وی تصریح کرد : حمل ، نگهداری و توزیع کالاهای قاچاق سلامت محور، مستلزم نظارت کافی است ، بنابراین سازمان صنعت ، معدن و تجارت به خاطر اهمیت موضوع  ، با عزم جدی عرضه کنندگان را شناسایی و با انها مطابق با سلیقه قانون برخورد خواهد کرد .
رئیس کمیسیون  قاچاق  کالا در سطح عرضه از برگزاری گشت های مشترک با دستگاه های نظارتی مرتبط خبر داد و عنوان کرد : امیدواریم بصورت منظم و هدفمند، بازار استان ارام شود .
دیودیده از شناسایی ۱۵۸۹انبار رسمی و غیررسمی در استان اشاره کرد و گفت:با تلاش شبانه روزی مجموعه همکارانم در سازمان صمت، ثبت این تعداد انبار در سامانه جامع انبارها صورت گرفت و نتیجه ان این است که از نظر احتکار  کالا دغدغه ای نداشته باشیم.
در ادامه این نشست،معاون دادستان مرکز استان از مسئولین نظارتی ، تاکید داشت:همه باهم تلاش کنیم تا بر مشکلات موجود فائق اییم.
وی توزیع هرگونه کالای قاچاق خارجی را مغایر با قانون دانست و گفت:با عوامل برخورد قاطع شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار