کد خبر: ۷۰۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ 28 January 2019
مدیرکل زندان های استان کهگیلویه بهمراه مسئول قضایی و اجرای احکام اداره کل بصورت سرزده از زندان مرکزی بازدید و از نزدیک در جریان امورات قرار گرفتند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی، اسماعیل جمیاری بصورت سرزده از زندان مرکزی بازدید شبانه داشته و ضمن دیدار با کارکنان شیفتی و اطلاع از کم و کیف عملکرد پرسنل و رسیدگی به تقاضا و خواسته های آنان بر رعایت حقوق شهروندی زندانیان و دقت در انجام وظیفه تاکید نمود.
 
بازدید شبانه از زدان مرکزی یاسوج

وی از زندانیان بعنوان امانت یاد کرده و اظهار داشت: به حکم قانون و بواسطه ارتکاب جرم این افراد به مجازات حبس محکوم شده و ما وظیفه داریم که علاوه بر محافظت و مراقبت از آنان با رفتار و کردار اسلامی و برنامه های تربیتی آنان را از گذشته خود نادم و پشیمان کرده و زمینه اصلاح و بازپروری برای بازگشت سالم این افراد را فراهم کنیم.
عضو شورای قضایی سپس با حضور در بین زندانیان جدیدالورود بخش هایی از آئین نامه اجرایی سازمان زندان ها را که شامل تکالیف و وظایف زندانیان در طول مدت حبس است را برای آنان بازخوانی و اظهار داشت: زندانیان بایستی در مدت حبس قوانین و مقررات زندان را رعایت کنند تا مسئولین زندانها با همکاری مراجع قضایی نسبت به اعطای امتیازات و رفاهیات به واجدین شرایط اقدام کنند.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد داشتن حسن رفتار و کردار در زندان و شرکت فعال در برنامه های فرهنگی، آموزشی، هنری، ورزشی، حرفه آموزی، قرآن آموزی و … توسط زندانیان در طول ایام حبس را دارای آثار تربیتی دانست و اظهار داشت: اگر زندانیان در اینگونه فعالیت ها شرکت کنند علاوه بر اینکه اوقات فراغتشان پر می شود، باعث ایجاد اعتماد و جلب اطمینان مسئولین و حتی خانواده و جامعه شده و یقیناً مورد رافت اسلامی قرار گرفته و از امتیازات و تسهیلات بهره مند خواهند شد.
در پایان زندانیان سئوالات و انتظارات خود را بیان داشته و از سوی مدیرکل زندان های استان راهنمایی، ارشاد و مشاوره حقوقی را دریافت نمودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار