کد خبر: ۷۰۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ 29 January 2019
بعد از درج خبری با عنوان فوت یکی از اهالی دلی مهتاب در بخش چاروسا بخشدار این منطقه توضیحاتی داده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ریواس جنوب، علی محمودی گفت: پس از تماس یکی از اهالی دلی مهتاب در خصوص وضعیت وخیم یکی از اهالی و درخواست بالگرد ،سریعا با مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه و فرماندار تماس گرفتیم و آنها نیز از استان درخواست بالگرد نمودند که اعلام شد بخاطر شرایط نامناسب جوی امکان پرواز در منطقه وجود ندارد.
بخشدار چاروسا افزود: سریعا با اهالی تماس گرفتیم و بخاطر اینکه جاده از سمت دیشموک عشایری بوده و در زمستان بدلیل گل آلود بودن امکان تردد نبود و جاده لوداب تنها جاده فعلی دسترسی است با فرمانداری بویراحمد و بخشدار لوداب جهت اعزام امبولانس تماس گرفتیم.
محمودی تاکید داشت: همین که آمبولانس لوداب آماده اعزام شد با اهالی تماس گرفتیم وبه آنها گفتیم که آمبولانس در حال اعزام است ولی در پاسخ گفتند از سمت لوداب فایده ندارد و نمیخواهد آمبولانس از آن سمت بیاید.
محمودی گفت: فردی که با ما در ارتباط بود گفت که ما خودمان می آییم روستای لاش و شما آمبولانس قلعه ریسی را اعزام کنید.
بخشدار چاروسا ادامه داد: با هماهنگی با رییس درمانگاه قلعه‌رئیسی همین کاری که اهالی روستا گفتند انجام شد و ازصبح تا زمانی که به لاش رسیدند دائم با آنها در تماس بودیم.
وی در پایان گفت: عمق محرومیت در دلی مهتاب بسيار بالا است و از زمان مسولیت من در این بخش دو بار به دلی مهتاب رفتم و تمام تلاش خود را برای برطرف کردن گوشه ای از مشکلات آنها خواهم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار