کد خبر: ۷۱۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 01 February 2019
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پارتی بازی، بروکراسی اداری، کم کاری و تبعیض در بکارگیری نیروهای انسانی از مصادیق بارز منکرهای رایج در برخی دستگاه های اجرایی این استان است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز چهارشنبه در نشست شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و خواستار کاهش انواع منکرها در دستگاه های اجرایی این استان شد.
وی اظهار داشت: انتشار مشکلات کشور و کهگیلویه و بویراحمد از جمله در زمینه مسائل اقتصادی و معیشتی در فضای مجازی به هیچ وجه هنر نیست.
نظری افزود: متولیان امر با تولید محتوای مناسب برای انعکاس در فضای مجازی اقدام به روشنگری لازم در مورد خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام و انقلاب در راستای حمایت هر چه بیشتر از دولت دوازدهم کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علاوه بر بیان نقاط قوت و تبیین اقدام چشمگیر 40 سال گذشته دولت ها برای خدمات رسانی و رفع محرومیت در کشور باید مشکلات و نقاط ضعف نیز از سوی مسئولان اجرایی در ایام الله دهه فجر امسال به مردم گفته شود.
نظری عنوان کرد: دشمنان با روش های مختلف به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی بین ملت ایران و کمرنگ جلوه دادن خدمات و دستاوردهای متعدد چهار دهه اخیر نظام و انقلاب هستند.
وی ابراز داشت: ایستادگی 40 سال گذشته ملت ایران مقابل نظام سلطه هزینه هایی داشته که یکی از آنها تشدید تحریم های دشمنان علیه کشور است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزرگترین معروف در آستانه 40 سالگی انقلاب و ایام الله دهه فجر امسال افزایش روزافزون روحیه امید و نشاط بین مردم است.
نظری اظهار داشت: یکی از مهمترین منکرهای کنونی موجود در کهگیلویه و بویراحمد انتشار دروغ، تهمت، غیبت، تخریب یکدیگر و ریختن آبروی دیگران از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است.
وی افزود: عمل به فرایض مهم دینی امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه شرعی و انسانی است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در 40 سالگی انقلاب باید این نکته مهم بیش از پیش به مردم القا شود که ایران اسلامی در عرصه های مختلف پیشرفت های چشمگیری داشته است.
رضایت علیزاده اظهار داشت: مشکلات کنونی کشور و کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در زمینه اقتصادی و معیشتی دارای دلایل متعددی از جمله تحریم، سوء مدیریت و کمبود نظارت متولیان امر بر بازار است.
وی افزود: با وجود توطئه های مختلف دشمنان در چهار دهه اخیر هم اینک ایران اسلامی دارای اقتدار لازم در منطقه خاورمیانه و عرصه بین المللی است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی این استان فعال تر شده و مصوبات آنها نیز به طور کامل اجرا شوند.
علیزاده عنوان کرد: منکرهای رایج در نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد از سوی دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر هر دستگاه اجرایی شناسایی و برای کاهش آنها نیز راهکارهای مؤثر ارائه شود.
وی ابراز داشت: عمل به فرایض امر به معروف و نهی از منکر تنها مربوط به بحث حجاب و عفاف نیست بلکه مصادیق متعددی از جمله در برخی دستگاه های اجرایی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار