امام جمعه کبگیان:
دکتر وحدانی فر : اروپا امروز بدهکاری است که ادای طلبکار را درمی آورد زیرا با بی تعهدی در مسئله برجام ، برای ما خط و نشان می کشد که جمهوری اسلامی ایران در ساخت موشک و اعمال در یادگیری به دیگر کشورها دست بکشد و آیا این همان خواسته آمریکا در لباس اروپا نیست؟
کد خبر: ۷۱۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳ 01 February 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب حجت الاسلام و المسلمین وحدانی فر در خطبه های نماز عبادی سیاسی  12 بهمن بخش کبگیان ، با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز ازگناه با اشاره به آفرینش گفت : وقتی آنچه در آسمان و زمین و خداوند را تَسبیح می کنند ، چرا انسان که اشرف مخلوات و فَتَبارک اللهِ احسن الخالقین است ، در سجده شکرش کم بگذارد و باید مراقب بود.
وی افزود : موجودات آسمان و زمین نوعی شعور و درک دارند که با همه اما و اگر در شعورشان ، تسبیح خدای می کنند و ما که تکامل یافته در شعور هستیم اگر از ستایش خدای عقب بمانیم قطعا در سرای دگر متضرر خواهیم شد.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) افزود : معمار کبیر انقلاب ، چهل سال پیش وارد شدند ، تا با تدبیر بی مثال ظلم ستیزی ، و طاغوت براندازیش در تبعیت ملتی ولائی ، ایثارگر و منسجم ، عزت و سربلندی ، حریت و آگاهی ر ابه ارمغان بیاورند.
 
اروپا بدهکاری است که ادای طلبکار را در می آورد
 
علی وحدانی فرخطاب به مسئولان درراس خدمت به نظام گفت:دشمن بااستفاده ازحربه های متعدد،چهل سال است تلاش میکندانقلاب به چهل سالگی نرسدکه درباورهای پوشالی دلواپسان طاغوت باامیدبه وعده جان بولتون قراربود جشن 2019 مسیحیان درتهران گرفته بشودوبازهم روسیاهی به زغال ماند.
وحدانی فرتصریح کرد:انقلاب بارسیدن به سالگرد چله پیروزی اش ، به گذشته خود مفتخر و به اینده اش خوشبین است و به جامعه جهانی حریت را آموخت که حقیقتا باعث هویت و حفظ بقای اسلام شد و خدای بزرگ را شاکریم در قرنی زندگی می کنیم که بیرقدار دفاع ازکیان تشیع واسلام هستیم.
حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به ورود انقلاب به نسل پنجم گفت : نسل اول زمینه ساز نظام اسلامی ، نسل دوم در تثبیت نظام ، نسل سوم علاوه بر مشارکت در شکل گیری ، با اهداء خون در پاسداری از نظام ، نسل چهارم امثال شهدای مدافع حرم تربیت شده نظامند زیرا انقلاب با انسان سازی جامعه را به ، یک جامعه خودباور بدون اتکا به غرب و استعمار تبدیل کرد چون زمانی تصمیم گیری همین ، شاه مملکت در دست اجنبی بود و سایه تصمیم گیری بیگانگان برای کشور درحدی بود که ، گوش دادن شاه مملکت به رادیو با اجازه وزارت اطلاعات انگلیس صادر می شد اما امروز دنیا بدون اجازه ما هیچ کاری نمی تواند بکند که این از دستاوردها و رویشهای نظام است.
حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فر خطاب به ناقدانی که زمان قبل از انقلاب را بر حال ترجیح می دهند افزود : وقتی ، در بعد اقتصادی در دهه 50 فروش نفتمان با  6میلون بشکه در روز با 34 میلیون نفر بدون هیچ تحریمی نه جاده نه گاز نه برق حتی امکانات اولیه نداشتیم اما در حال حاظر با بیشترین تحاریم و جنگ و هجمه ها با بیش از 80 میلیون نفر دورترین روستاهای ما با امکانات شهری برابری می کند . دیگر محاسبه قبل و بعد از انقلاب را فقط و فقط در زمیه اقتصادی ، به خودتان واگذار می کنیم.
دکتر وحدانی فر درباره مسئله گشایش مالی اروپا هم گفت : اروپا امروز بدهکاری است که ادای طلبکار را درمی آورد زیرا با بی تعهدی در مسئله برجام ، برای ما خط و نشان می کشد که جمهوری اسلامی ایران در ساخت موشک و اعمال در یادگیری به دیگر کشورها دست بکشد و آیا این همان خواسته آمریکا در لباس اروپا نیست؟
وی اظهار کرد : وقتی گشایش مالی نفت به انضمام کالا و دارو باشد مسئولان نباید زیر بار چنین ننگی بروند و خدا کند که این تصمیم دروغ و در چند روز آیند چنین نباشد.
خطیب جمعه کبگیان با تشکر از مدیران بنیاد مسکن هم گفت : وعده حل کردن مشکلات روستای صالحان با تخصیص اعتبار نوید خوبی برای مردم این روستاست ، گرچه ما دلمان نمی خواست بروز مشکلات به تریبون نمازجمعه بکشد ، اما وقتی بحث ، تقسیم یا هدر رفت بیت المال باشد مجبوریم از راه قانونی احقاق حق پیگیر باشیم که انشالله با تکمیل طرح خیابانهای روستا مدیران عزیز در بنیاد مسکن روزی به اینجا بیایند و خودشان مستقیما با مردم علت این کار را توضیح بدهند.
علی وحدانی فر با تجلیل از زحمات نکوئیان ، فرماندهی قبل پاسگاه انتظامی کبکیان و تبریک به سروان عباسیان فرماندهی جدید از مردم بخش در راستای همکاری با ایشان ، برای تحکیم مقوله امنیت دعوت کرد و گفت : عزیزان اجازه بدهید خلافکار مجازات بشود تا امنیت شما تامین و زیر سوال نرود.
وی با تشکر از اداراتی که در برپائی پیاده روی ، رژه موتوری و غباروبی و دیدار با خانواده شهداء شرکت کردند گفت : انشالله در امتداد ، برگزاری برنامه های دهه فجر ، مثل امروز در قالب وظیفه پویا باشید تا برپائی ، سالگرد چله باشکوه انقلاب را همگام با سراسر کشور ، خاری در چشم دشمنان و بدخواهان نظام کنیم.
 
اروپا بدهکاری است که ادای طلبکار را در می آورد
 
اروپا بدهکاری است که ادای طلبکار را در می آورد

پایان خبر:اسماعیل رسام
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار