کد خبر: ۷۱۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰ 02 February 2019
به مناسبت چهلمین بهار انقلاب 1500 دانش آموز مقاطع راهنمایی و دبیرستان شهرستان بویراحمد از واحدهای صنعتی یاسوج یک و یاسوج سه بازدید کردند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، این برنامه در راستای اجرای طرح کشوری ایران یار و با همکاری سپاه فتح در استان،سازمان آموزش و پرورش ، شهرداری یاسوج و میزبانی شرکت شهرکهای صنعتی استان صورت گرفت.

در این بازدید مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویر احمد گفت: دانش اموزان و نسل جوان به عنوان آیند ه سازان ایران اسلامی باید با یک دید صنعتی به کار و درآمدزایی نگاه کنند و با بازدید از واحدهای تولیدی از نزدیک با نحوه تولید و فراوری محصولات تولیدی-صنعتی،مشکلات و هزینه های آن آشنا شوند تا بتوانند برای آینده شغلی خود بهتر تصمیم بگیرند.

 موسوی شناخت ظرفیتهای تولیدی -صنعتی  ، آشنایی دانش آموزش با مشاغل صنعتی و پتاسیل های  موجود در استان در راستای شعار حمایت از کالای ایرانی از جمله اهداف برگزاری این برنامه دانست و افزود: این برنامه در ایام الله دهه فجر در سایر شهرستان ها نیز اجرا می شود.

وی ادامه داد: باید به دانش آموزان که سرمایه های انسانی مملکت هستند آموخت که تنها راه درآمدزایی و اشتغال انجام کارهای دولتی و اداری نیست بلکه  با داشتن یک فکر و ایده اقتصادی مفید می توان به خودکفایی جامعه کمک کرد.

گفتنی است پس از بازدید از واحدهای تولیدی یاد شده،کارآفرینان برتر استان با حضور در مدارس به تشریح مباحثی از قبیل تولید، کارآفرینی و معرفی مشاغل صنعتی و تولیدی می پردازند.
 
ظرفیت ها وتوانمندیهای تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد به دانش آموزان معرفی می شود 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار