کد خبر: ۷۱۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 02 February 2019

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تصادف مرگبار پژو۴۰۵ و پراید در محور یاسوج به اصفهان پل تلگاه و کشته و مصدوم شدن ۵ نفر خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس۱۱۵ استان؛ جلال پورانفرد با بیان اینکه این تصادف در ساعت ۲۲ و ۱۰دقیقه پنجشنبه شب  به وقوع پیوست گفت: متاسفانه ۲ کشته و ۳ مصدوم در پی داشت.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: بلافاصله بعد از اعلام این خبر سه آمبولانس ۱۱۵ از پایگاه های دمچنار دشت بازار و مادوان و نیز آمبولانس هلال احمر به محل اعزام شد اما به علت برخورد شدید هر دو خودرو یک مرد حدود۵۵ ساله در دم جان باخته بود.

وی ادامه داد: خانم ۳۷ ساله ای نیز به علت شدت جراحات و خونریزی شدید و نداشتن علایم حیاتی در محل احیای قلبی و به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شد که متاسفانه تلاش تکنسین‌ها برای نجات این خانم نتیجه نداشت و جان خود را از دست داد.

وی ابراز داشت: ۳ مصدوم دیگر ۲ آقا و ۱ خانم که از ناحیه اندام ها دچار شکستگی شده بودند و بعد از اقدامات درمانی توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت هر سه مصدوم خوب گزارش شده است، خاطر نشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه دردست بررسی است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار