تابناک گزارش می دهد؛
استاندار به همراه جمعي از مدیران استانی با حضور در بازار روز دهدشت به صورت رودرو با مر دم به گفتگو پرداخت.
کد خبر: ۷۱۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳ 02 February 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، عصر امروز شنبه 13 بهمن ماه سال جاری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از شهر بلاد شاپور، این شهرستان را از پیشگامان و پیش قراولان فرهنگ، ادب و هنر در جنوب کشور برشمرد و اظهار داشت: باید همه دست در دست هم دهیم و شهرستان کهگیلویه را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

علی محمد احمدی در این دیدار کهگیلویه را قلب تپنده استان و از اولویت های توسعه و پیشرفت برشمرد و افزود: کهگیلویه را باید با همکاری مردم و مسئولان ساخت، رمز پیروزی و پیشرفت این شهرستان و استان در وحدت، یکپارچگی و همگرایی است.

استاندار توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار را از اولویت های دولت عنوان کرد و افزود : شهرستانهای کهگیلویه بزرگ امروزه مورد توجه ویژه مسئولان است و امیدواریم به زودی شاهد رونق گرفتن بخشهای مختلف در این شهرستان باشيم.

احمدی خدمت ‌رسانی مطلوب و با کیفیت را خواستار شد و عنوان کرد: مسئولان برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم باید در کنترل و نظارت بر بازار نهایت دقت و حساسیت را داشته باشند و اجازه ندهند کسانی در روند خدمت به مردم اخلال ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی دقیق و مستمر یکی از راهکارهای تنظیم و تعادل بازار است افزود: نظارت ها و بازرسی‌ها باید تشدید و به صورت مستمر انجام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گره‌گشایی از واحدهای تولیدی استان از طریق اعطای تسهیلات، کمکهایی در قالب رونق تولید و مشوقهای مالیاتی، تسهیل در روند اجرای طرح‌ها را از سیاستهای حمایت از واحد‌های تولیدی برشمرد.

احمدی در حاشیه این بازدید خاطر نشان کرد: هر مسئولی که در حل مشکلات تولید کنندگان کوتاهی کند، مورد بازخواست قرار خواهد گرفت و در این راستا هیچ کوتاهی قابل قبول نیست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار