احمدی وضعیت فضای شهری دهدشت را نامطلوب دانست و گفت: دهدشت یکی از شهرهای تاریخی استان است که باید توجه بیشتری به زیرساختهای آن کرد.
کد خبر: ۷۱۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸ 03 February 2019
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در دست اجرا بودن طرح هایی صنعتی و اقتصادی از جمله پتروشیمی، سیمان، نیروگاه 500 مگاواتی برق و آبرسانی و تامین آب کشاورزی در کهگیلویه گفت: این طرح های بزرگ سرنوشت این شهرستان را تغییر می دهند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا، علی محمد احمدی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه افزود: باید با وحدت و یکپارچگی کهگیلویه از بن بست محرومیت خارج شود.
وی دوقطبی بودن را یک معضل برای هر منطقه دانست و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و تسریع در روند اجرایی طرح ها کهگیلویه به زودی در مسیر توسعه قرار خواهد گفت.
احمدی عنوان کرد: استانداری با همکاری مدیران کل برای تسریع در روند اجرایی طرح های کهگیلویه از همه ظرفیت ها به نحو احسن استفاده خواهد کرد.
وی وضعیت فضای شهری دهدشت را نامطلوب دانست و گفت: دهدشت یکی از شهرهای تاریخی استان است که باید توجه بیشتری به زیرساختهای آن کرد.
 
انتقاد استاندار از وضعیت نامطلوب دهدشت

استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: مردم باید بدانند دغدغه اصلی مسئولان استانی توسعه کهگیلویه خواهد بود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی خدمات خوبی در حوزه های مختلف به مردم ارائه داده است گفت: خدمات انقلاب با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.
علی محمد احمدی به رشد چشمگیر استان در حوزه های بهداشتی و درمانی، کشاورزی، صنعتی گردشگری، مراکز علمی و تخت های بیمارستانی اشاره کرد و گفت: باید مردم و مسئولان قدردان این خدمات باشند.
وی دهه فجر را یک فرصت مناسب برای رشد و شکوفایی دانست و بیان کرد: باید از همه ظرفیت ها با توجه به تحریم های ظالمانه برای توسعه و پیشرفت استفاده کرد.
فرماندار کهگیلویه نیز در این جلسه با اشاره به حضور سه باره استاندار در این شهرستان گفت: عزم استاندار برای توسعه مناطق محروم جدی است.
جعفر نیکبخت یکی از سیاست اصلی دولت را محرومیت زدایی دانست و اظهار داشت: خدمات نظام قابل مقایسه با گذشته نیست.
وی مهمترین سیاست های دولت را در حوزه ایجاد اشتغال، افزایش تولید و محرومیت زدایی ذکر کرد و گفت: شهرستان کهگیلویه ظرفیت های مناسبی برای توسعه این بسترها دارد.
نیکبخت با بیان اینکه عمق محرومیت در شهرستان کهگیلویه در شان مردم نیست بیان کرد: باید ظرفیت های کشاورزی و صنعتی شهرستان با تامین اعتبار شکوفا شوند.
فرماندار کهگیلویه مهم ترین طرح های کهگیلویه را شامل پتروشیمی، نیروگاه 500 مگاواتی برق، سیمان تامین آب حومه غربی، طرح تامین آب چهار شهر دهدشت، سوق، لنده و چرام از سد کوثر و سدهای خاکی کوهبرد و سرپری ذکر کرد و افزود: با شکوفا شدن این طرح توسعه شهرستان شتاب بیشتری خواهد گرفت.
نیکبخت تصریح کرد: در صورت بهره برداری از این طرح ها با ایجاد صنایع تبدیلی وضعیت اقتصادی شهرستان ارتقا خواهد یافت.
وی مهترین مشکلات شهرستان را نبود راه های ارتباطی مناسب ذکر کرد و افزود: تامین ماشین آلات راهداری از سوی مسئولان استانی ضروری است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه طرح های خوبی در حوزه منابع آب در کهگیلویه در دست اجرا است گفت: در آینده نزدیک با بهره برداری از این طرح ها توسعه کشاورزی شهرستان شتاب خواهد گرفت.
علی داوودی طرح آبرسانی حومه غربی را یکی از مهم ترین طرح های استان دانست و گفت: با مشخص شدن پیمانکار جدید و تزریق اعتبار روند اجرایی این طرح شتاب می گیرد.
وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده و تامین لوله از سوی پیمانکار فاز اول آن در آینده نزدیک راه اندازی می شود.
داوودی ابراز داشت: با بهره برداری از این طرح بیش از پنج هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی شمال، جنوب و جنوب غرب سوق، شرق، شمال تا جنوب روستای چنگلوا و اراضی روستای چهارمه زیر آب خواهد رفت.
مدیرعامل منابع آب طرح آب‌رسانی حومه غربی دهدشت را یکی از مهم ترین طرحهای منابع آب دانست و گفت: یکی از طرح‌های مهم دولت تدبیر و امید در مناطق محروم این استان است.
داوودی با اشاره به پیشرفت 26 درصدی این طرح عنوان کرد: با بهره برداری آب پایدار برای 152 هزار نفر تامین خواهد شد.
وی اظهار داشت: با همکاری و رایزنی با مسئولان کشوری و حمایت استاندار روند اجرایی این طرح مثل گذشته از سر گرفته خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سومین روز از دهه مبارک فجر به همراه جمعی از مدیران استانی به شهرستان کهگیلویه سفر کرد.
در این سفر که از همان ساعات اولیه صبح آغاز شده بود مسئولان با حضور در کنار گلزار مطهر شهدا با شهدا تجدید میثاق کرد.
بعد از تجدید میثاق مسئولان با شهدا از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب استاندار نیز بازدید کرد.
در ادامه از مسکن مهر دهدشت بازدید و از نزدیک با مشکلات آشنا شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید نورالدینی اولین شهید انقلاب شهرستان کهگیلویه نیز دیدار کرد.
بعد از این دیدار با سید احمد تقوی روحانی بزرگ و موسس حوزه علمیه در شهرستان نیز دیدار کرد.
در ادامه استاندار به همراه مسئولان استانی و شهرستانی در جلسه شورای اداری شرکت کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیدعلی موسوی
|
United States
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
باتشکرازاستاندارمحترم ودلسوز بایدفکری به حال توسعه شهردهدشت کنن وکمربندی سوم راجهت توسعه شهری ورفع مشکلات مردم وساخت سرپناه باتوجه به گران شدن زمین های قابل ساخت،هرچه سریعتراجرانمایند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار