کد خبر: ۷۱۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ 03 February 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام مرتضی جاوید با تبریک  فرا رسیدن  دهه فجر انقلاب اسلامی به شعار افتخار به گذشته و امید به آینده‌‌ دهه چهلم انقلاب اشاره کرد و گفت: گفتمان امام وشهدا مردم داری وخدمت به مردم است، مسوولان خادم مردم هستند و این را بدانند که رضایت پروردگار در گرو رضایت مردم است.
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه  اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: باید توجه داشت که دشمن در گذشته از تمامی حربه ها استفاده کرده و در حال حاضر هم از پای ننشسته و در راستای براندازی نظام در تلاش برای ایجاد تفرقه افکنی
بین مردم است که با نهایت احترام و خدمت به مردم دشمن را مایؤس خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب دوست ندارند پیشرفت، اقتدار و عزت ایران اسلامی راببینند گفت: دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی ریشه ایست اما ما با عمل و پیروی از رهنمودهای امام و رهبری و شهدای والامقام در راستای پیشبرد اهداف نظام تلاش می کنیم و با تلاش جهادی استقلال کشورمان را حفظ و در جهت سربلندی بیشتر کشورمان تلاش می کنیم.

جاوید مهمترین راه پیشرفت نظام را همدلی وپرهیز از تفرقه، بد گویی و بدبینی، رعایت تقوای الهی و زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست و عنوان کرد: همه این اهداف را سرلوحه کار خویش قرار بدهیم وبدانیم که عزت کشورمان در عمل به این مباحث است.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابه طبیعی عنوان کرد: به برکت خون شهدأ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جایگاه های برتر حوزه های مختلف را در آمارهای بین المللی  دارد،ضمن اینکه برای حفظ انقلاب وآرمانهای انقلاب بصیرت مهمترین مسئله ای که مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: راز موفقیت در اطاعت پذیری از ولایت الهی ورهبر گرانقدر است که انسان را تا سر مقصد نهایی که همان قرب الهی است میرساند و حکومت های طاغوت وغیر خدایی همیشه پوچ ونافرجام و سرنگون است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری خطاب به همکاران خود افزود:همکاران منابع طبیعی ما بدانند وظیفه ای که بر عهده  آنهاست بسیار مقدس و خطیر است چراکه حفاظت از طبیعت،منابع طبیعی وتوسعه ونگهداری حیات موجودات از جمله حیات انسان که اشرف مخلوقات است را در پی دارد و بالعکس تخریب وتصرف و نابودی منابع طبیعی وطبیعت باعث مرگ همه مخلوقات خداوند می شود.
جاوید خاطرنشان کرد: ما در اجرای این امر مقدس و در راستای پیروی وخدمت به مردم انقلابی با سرلوحه قرار دادن رهنمود های مقام معظم رهبری تلاش خود را چندین برابر می کنیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار