کد خبر: ۷۱۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳ 04 February 2019
به مناسبت دهه ی فجر ، نشست رسانه ای فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتطامی شهرستان بهمیی گفت :  ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل سالگی انقلاب  اسلامی و حسن تقارن این دو سنت میمون و مبارک را به فال نیک می گیریم .

حجه السلام حمدالله ایمانی فر افزود :انقلاب اسلامی وقتی به پیروزی رسید سه مولفه و دو ابزار داشت ،یک مولفه مبارزه با استبداد داخلی بود . مولفه دیگر مبارزه با استکبار خارجی بود و مولفه سوم انقلابی بودن و ارزشهای الهی که باعث به وجود اوردن این انقلاب شد .
وی ادامه داد : دو ابزار مهم و تاثیر گذار برای به وجود امدن این انقلاب حضور پرشور مردم بود و دیگری هم رهبری مدبرانه و حکیمانه رهبر انقلاب بود که با اون روحیه حماسی خودش مدیریت کرد و منجر به پیروزی انقلاب ما در سال ۱۳۵۷شد .

حجت الاسلام ایمانی فر گفت:نیروهای نطامی نقاط مشترکی دارند و یک نهاد اقتدار گرای نظام هستند که در مقابل تعرض و تعدی به این نظام محکم ایستاده اند و شاخص دوم ولایتمداری و دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب است .
وی بیان کرد : کار نیروی انتطامی از بین مجموعه های نیروی های مسلح کاری بسیار سخت تر است و رهبر انقلاب  تعبیر  بسیار زیبای در مورد نیروی انتطامی داشتند که می فرمایند (نیروی انتطامی مجموعه ای است که مثل یک طبیب حاذق و ماهر می ماند که می خواهد یک غده سرطانی را از بدن یک بیمار در اورد و باید انقدر ماهر و تبحر در کار خودش داشته باشد که به دیگر بافتهای بدن آسیب نرساند
حجت الاسلام ایمانی فر افزود : امروز مجرمین و متهمین در بین احاد جامعه هستند و تشخیص و برخورد با انها بسیار کار مشکلی است و نیروی انتطامی در راه ارمانهای انقلاب شهید تقدیم می کند و برای امنیت و دفاع از آرمانها سعی و کوشش فراوان دارد .

فرمانده نیروی انتطامی در این نشست ضمن گرامیداشت دهه پرفروغ فجر و تبریک به مناسبت چهل سالگی انقلاب افزود:همیشه تاکید فرماندهان نیروی انتطامی این بوده است که اگر اعتماد بین نیروی انتطامی و اصحاب رسانه حاصل شود و نشست داشته باشند موفقیت های دیگری حاصل می شود .
سرهنگ سید نورالله تقوی نژاد گفت:شما رسانه ها همان راویان انقلاب و راویان ۸سال دفاع مقدس که قلمی می زدند و قدمی بر می داشتند و تصویری می نگاشتند و همه برگرفته از روح تعالی و بلند است که در مجموعه راویان اون موقع بوده و نمونه خوب ان را می توان به شهید آوینی نام برد که هم در قلم و هم در قدم در ۸سال دفاع مقدس خودشان را نشان دادند .

تقوی نژاد تصریح کرد :شما به عنوان سفیران واقعی صداقت دررسطح شهرستان بهمیی هستید و انعکاس و اخبار را سرلوحه کار خودتان قرار دهید و خدمت به مردم را فراموش نکنید .

وی گفت :نیروی انتطامی سعی می کند با قوی شدن بالهای خود که یک بال رسانه ها هستند و بال دیگر مردم ، بتواند امنیت را درسطح جامعه حفط کند .
در پایان از طرف فرمانده نیروی انتطامی از اصحاب رسانه شهرستان تجلیل شد .
خبرنگار :امین روانان
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار