تابناک گزارش می دهد؛
صبح امروز نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله  انقلاب اسلامی با حضور استاندار ،معاون عمرانی و برخی مدیران کل استانی در دهدشت افتتاح شد.
کد خبر: ۷۱۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۴ 04 February 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، در حاشیه بازدید استاندار و هییت همراه از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان کهگیلویه، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویر احمد در پاسخ به سوال مدیر مسئول پایگاه خبری”صبح خرد” در مورد اینکه چرا هیچ پروژه ای در کهگیلویه افتتاح نشده است، عنوان کرد: پروژه افتتاحی روکش آسفالت جاده دهدشت به قلعه رئیسی به طول 3 کیلومتر در برنامه ها داشتیم که امروز به بهره برداری رسید.

فیلی ابراز داشت: پروژه جاده دهدشت به سوق نیز در آینده افتتاح می شود، در این هنگام خبرنگار از وی پرسید مگر قرار نبود این پروژه در دهه فجر امسال افتتاح شود فیلی در پاسخ اظهار داشت: اصلا چنین چیزی قراری نبود.((متن صحبت های فرماندار کهگیلویه در نشست خبری با رسانه ها : نیکبخت در رابطه با جاده سوق پروژه ای که ۱۳ سال است به همین شکل رها شده است گفت؛ خوشبختانه زیرسازی وقیرپاشی جاده صورت گرفت که تا دهه فجر به بهره برداری می رسد و یکی از خدمات مهم دولت در بخش سوق است.))

مدیر مسئول پایگاه خبری صبح خرد در واکنش به پاسخ های متناقض و بسیار عجیب عزیز فیلی عنوان کرد: معاون محترم استاندار... این را بدانید که مشکل مردم کهگیلویه”بازار روز گردی” استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیست و پروژه های مهم جاده دهدشت به سوق ،چرام و چاروسا و دیشموک همچنان نیمه تمام است و مردم این شهرستان ظلم و تبعیض بین شهرستان های استان را هیچگاه فراموش نخواهند کرد.

بعد از صحبت های صریح، شفاف و بی پرده ادریس کشاورز مدیر مسئول پایگاه خبری صبح خرد، معاون عمرانی استاندار در واکنش به این ادعای خبرنگار بیان کرد: شهرستان های استان همه برای ما یکسان هستند.

در ادامه خبرنگار خطاب به وی گفت: اگر تفاوتی ندارند چرا در گچساران و یاسوج پروژه ها و طرح های زیادی افتتاح می شوند ولی در کهگیلویه هیچ اتفاقی نمی افتد که فیلی پاسخ داد: اصلا چنین نیست و حرف های خود را ادامه نداد و نیز معلوم نشد که منظور وی چه بوده است!

با توجه به قانع نشدن مردم و سوالات بی پاسخ آنها، خبرنگار صبح خرد از استاندار درخواست نمود که به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد، اما علی محمد احمدی عنوان کرد که به هیچ سوالی پاسخ نخواهم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار