کد خبر: ۷۱۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 04 February 2019
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه «هنرهای تجسمی معاصر، چهل نمایشگاه، چهل شهر» ساعت ۱۹ امروز در نگارخانه باران این اداره کل با حضور استاندار استان افتتاح می شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد رضا دهبانی پور امروز به خبرنگار روابط عمومی این اداره کل، گفت: یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر موسوم به «هنرهای تجسمی معاصر، چهل نمایشگاه، چهل شهر»، یکی از بخش ‌های تازه جشنواره یازدهم تجسمی فجر است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در بخش «چهل نمایشگاه، چهل شهر» چهل اثر از بهترین آثار هنرمندان ایرانی طی چهار دهه گذشته از مخزن موزه هنرهای معاصر تهران انتخاب و در چهل شهر ایران به نمایش درمی ‌آیند.
وی در توضیح جزئیات آثار این بخش، گفت: این چهل اثر تجسمی که بیشتر آنها نقاشی هستند، در چهل نسخه با کیفیت تکثیر و به چهل منطقه از ایران از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال ‌شدند و در نمایشگاهی مجزا به نمایش درمی ‌آیند.
دهبانی پور گفت: آئین افتتاحیه این نمایشگاه ساعت ١٩ امروز و در حاشیه برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به میزبانی این استان با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محل نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان (در یاسوج) برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار