کد خبر: ۷۱۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ 04 February 2019
دبیر حزب موتلفه اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده مراسم یادبود مرحوم محمد نبی حبیبی در یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی محمد دانشی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم یادبود مرحوم محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب  موتلفه اسلامی 16 بهمن ماه ساعت 14 تا 16 در مسجد امام حسن عسکری(ع) یاسوج برگزار می‌شود.
 
مراسم یادبود مرحوم محمد نبی حبیبی در یاسوج برگزار می‌شود

وی عنوان کرد: مرحوم محمد نبی حبیبی یار صدیق همیشگی انقلاب و از پیشتازان مبارزه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود که  در ایام فاطمیه حضرت زهرا (سلام الله علیها) و در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دیار معبود شتافت.
وی به پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی درگذشت مرحوم حبیبی اشاره کرد و افزود: دراین  پیام محبت آمیز معظم له وی را از کارگزاران خدمتگزار نظام و فعالان صدیق عرصه‌های سیاسی و اجتماعی انقلاب یاد کردند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مرحوم حبیبی ارتباط تنگاتنگی با مراجع معظم تقلید و شخصیت‌های نظام داشتند که پیام‌های تسلیت مراجع و شخصیت‌های نظام حاکی از این است که مرحوم حبیبی عمر خود را در راه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی سپری کرد.
دانشی ادامه داد: مرحوم حبیبی در دهه‌های پس از انقلاب اسلامی تا پایان عمر، یاری دلسوز برای مرحوم امام (رحمه الله علیه) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و همراه همیشگی روحانیت و از خدمتگزاران صادق مردم شریف ایران اسلامی بود.
وی صراحت لهجه، دفاع به‌هنگام از حق مردم و پایمردی بر مواضع ولایی و انقلابی را از بارزترین ویژگی‌های مرحوم حبیبی عنوان کرد وگفت: مرحوم حبیبی، نامش در زمره  شخصیت‌های مبارز علیه رژیم ستمشاهی ثبت شده است.
دانشی خاطرنشان کرد: ایشان از پیشروان همراهی و همگامی با نهضت امام خمینی بود ودر سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در سنگرهای مختلفی از جمله در مسئولیت استانداری تهران، فارس ،خراسان و همچنین شهرداری تهران منشأ خدمات و آثار بسیار بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار