کد خبر: ۷۱۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴ 04 February 2019
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی از تصادف زنجیره ای در محور یاسوج به بابامیدان در تونل شماره  چهار  و  مصدوم شدن ۵ نفر و انتقال مصدوم بدحال با اورژانس هوایی یاسوج خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد رئیس اورژانس استان که خود نیز با اورژانس هوایی جهت خدمت رسانی به مصدومان اعزام شده بود افزود: این  حادثه در ساعت ۱۲ و ۲۱ دقیقه امروز دوشنبه ۱۵ بهمن ماه ۹۷ به وقوع پیوست که  ۵ نفر از سرنشینان  این سه خودرو به شدت مصدوم شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان با بیان اینکه به محض اعلام این خبر بلافاصله دو اکیپ  اورژانس از سپیدار و کوشک به منطقه اعزام شد افزود: با توجه به مصدومیت و شکستگی باز یکی از مصدومان که در وضعیت بدحال و نامناسبی قرار داشت برای نجات مصدوم با  اورژانس هوایی یاسوج  به محل اعزام شدیم.
وی عنوان کرد: ۳ مصدوم این حادثه توسط اکیپ‌های نورآباد به بیمارستان نورآباد و مصدوم بدحال که شکستگی باز اندام  شده بود با بالگرد یاسوج به بیمارستان شهید بهشتی انتقال شد
پوران فرد بیان کرد : ۳ مصدومی که به نورآباد انتقال شد دو نفر دچار تروما به قفسه سینه و یک مصدوم دچار شکستگی در اندام دست شده بود که و ضعیت عمومی خوب گزارش شده است.
 
دانلود
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
باتشکر از خبر نگاران عزیز که وقایع روز را مرتب به سمع مردم می‌رسانند
جا دارد نیز از پرسنل خدوم اورژانس نیز تشکر و قدردانی کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار