روستای برم الوان بخش سراسیاب یوسفی به عنوان روستای هدف گردشگری در سطح استان مشخص شد .
کد خبر: ۷۱۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۸ 05 February 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، باحضور پهلوان کارشناس دفتر مرکزی تهران , امیدوار معاونت عمرانی بنیادمسکن وکارشناسان مربوطه و فرماندار شهرستان ,بخشداربخش بهمئی گرمسیری و ادارات مرتبط  از روستای برم الوان جهت تهیه طرح هدف  گردشگری کشوری بازدید میدانی به عمل آمد و مسائل و مواردمربوط به تهیه طرح و اجرای طرح ازقبیل موارد جغرافیایی اجتماعی و فرهنگی موردبررسی قرارگرفت .

 آرمان خوب مدیر بنیاد مسکن شهرستان بهمیی به خبرنگار تابناک گفت :مهترین بحث اجرای طرح گردشگری باتوجه به پتانسیل بالای روستای برم الوان براساس مطالعات و بررسی و تهیه و اجرای طرح جهت جذب گردشگر قطعا چشم انداز زیبا و تالاب زیبای برم الوان است که سالانه گردشگران زیادی را به این منطقه فرا می خواند .

خوب گفت: در صورت اجرای این  طرح صنعت گردشگری که به عنوان صنعت مادر است فعال می شود و اشتغال و فضای کسب و کار در این شهرستان و بخش سراسیاب یوسفی رونق می گیرد و  قطعا در پیشرفت مسائل اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی شهرستان  بهمیی‌ هم تاثیرگذای خوبی خواهد داشت .
وی افزود : البته مهمترین موضوع دراین زمینه همکاری مردم ومسئولین ذیربط می باشد که امیدوارم این همکاریها صورت پذیرد.

لازم به ذکر است در سفر چند هفته پیش مدیر کل بنیاد مسکن طرح هدف روستای گردشگری برم الوان و تهیه اسفالت روستای گچ بلند و ضمانت وام های زنجیره ای  توسط مردم مطرح شد که با پیگیری های مدیر کل بنیاد مسکن استان هر سه پیشنهاد پیگیری و عملی شد .
خبرنگار ؛امین روانان
 
برخی از تصاویر آرشیوی است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار