کد خبر: ۷۱۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 05 February 2019
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از اواخر وقت جمعه شب با ورود سامانه بارشی به جو استان، ناپایداری هایی به صورت بارش باران، رعد و برق، بارش برف در ارتفاعات و کاهش دما پیش بینی می شود.

ولی بهره مند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی از اواخر وقت جمعه شب با ورود سامانه بارشی تا اواخر روز شنبه بارش در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی می شود.
وی افزود: روز یکشنبه هوای کهگیلویه و بویراحمد ابری و احتمال بارش های پراکنده پیش بینی می شود.
بهره مند تصریح کرد: روز دوشنبه 22 بهمن قبل از ظهر با ورود سامانه بارشی دیگری بارش تا اواخر روز سه شنبه 23 بهمن در سطح استان خواهیم داشت.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: براین اساس روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته بعد بارشی در سطح استان پیش بینی نمی شود.
وی عنوان کرد: لازم به توضیح است که این وضعیت بر اساس نقشه های آینده نگری امروز است چنانچه تغییراتی در نقشه های آینده به وجود بیاید حتما اطلاع رسانی لازم از طرف اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد صورت می گیرد.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در ضمن طی روزهای آینده در صورت تثبیت نقشه های پیش یابی اطلاعیه و اخطاریه های مورد نیاز داده خواهد شد.
بهره مند ابراز داشت: همچنین کاهش محسوس دما طی سه روز آینده پیش بینی می شود و از روز جمعه به بعد روند افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تا دهم بهمن ماه امسال در یاسوج 662/7 ، سی سخت 606/1، دهدشت 577/6 ، لیکک 494/6، دوگنبدان 447/1 و امام زاده جعفر 440/3 میلی متر باران بارید.
بهرمند افزود: میزان بارندگی در مدت مشابه سال گذشته در یاسوج 97/7 میلی متر،سی سخت 103/1 ،دهدشت 102/4 ،گچساران 62/3 ،لیکک 121/8 و در منطقه امامزاده جعفر 57 میلیمتر بوده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امرلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
ماشالا ولی و فرجلا خبری نیسه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار